4

کارگران قراردادی و رسمی برای ثبت نام منتظر اعلام بعدی باشند.

  • کد خبر : 9342
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۵:۴۶

رئیس کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور با اعلام اینکه برنامه واگذاری سهام عدالت به کارگران قطعی است و متوقف نخواهد شد، گفت: کارگران قراردادی و رسمی برای ثبت نام منتظر اعلام بعدی باشند. اولیاء علی بیگی در گفتگو با مهر در خصوص آخرین اقدامات صورت گرفته در زمینه واگذاری سهام عدالت به ۳ میلیون […]

رئیس کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور با اعلام اینکه برنامه واگذاری سهام عدالت به کارگران قطعی است و متوقف نخواهد شد، گفت: کارگران قراردادی و رسمی برای ثبت نام منتظر اعلام بعدی باشند.
اولیاء علی بیگی در گفتگو با مهر در خصوص آخرین اقدامات صورت گرفته در زمینه واگذاری سهام عدالت به ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر کارگر ساختمانی و فصلی ثبت نام شده در سامانه سهام عدالت وزارت سابق کار و امور اجتماعی، گفت: در حال حاضر اطلاعات ارائه شده توسط این افراد در دست بررسی و پالایش است.

رئیس کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور در این ارتباط که طبق برنامه اولیه قرار بوده است که بلافاصله پس از کارگران فصلی و ساختمانی، کارگران متقاضی سهام عدالت قراردادی و رسمی ثبت نام شوند، اظهار داشت: با اقداماتی که هم اکنون در دست انجام است نمی توان گفت که توقفی در این امر به وجود آمده است.

علی بیگی ادامه داد: در هر صورت باید تکلیف ثبت نام شدگان فعلی معلوم شود چون تقاضای مطرح شده همه افراد شفاف نیست و باید از بین ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تقاضای ثبت شده، متقاضیان و مشمولان واقعی با حذف تکراری ها و کسانی که قبلا سهام عدالت دریافت خود را از روش های دیگری دریافت کرده اند، مشخص شوند.

وی خاطر نشان کرد: بنابراین طبق سازوکار اولیه تعیین شده در مورد طرح واگذاری سهام عدالت کارگران، توقفی به وجود نیامده است و کارها در دست انجام است.

این مقام مسئول کارگری در این زمینه که بیش از ۲ ماه از زمان بسته شدن سامانه ثبت نام کارگران می گذرد و هنوز تکلیف تقاضاهای فعلی روشن نشده است، بیان داشت: در هر صورت باید وضعیت افراد ثبت نام شده مشخص شود که آیا می توانند سهام عدالت را در قالب کارگری دریافت کنند و یا خیر؟

رئیس کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور تاکید کرد: اینکه بخواهیم در روند واگذاری سهام عدالت حدود ۹ میلیون نفر کارگر فعال در کشور برخی توقف ها و تاخیرها را نیز داشته باشیم طبیعی است چرا که در هر صورت این پروژه زمانبر خواهد بود.

وی افزود: در جلسات متعدد صورت گرفته برای فراهم شدن زمینه واگذاری سهام عدالت کارگران، دغدغه دولت و وزارت کار سابق این بوده است که کارگران بتوانند سهام عدالت خود را دریافت کنند.

علی بیگی این مطلب را هم افزود که کارگران قراردادی و رسمی متقاضی سهام عدالت باید منتظر اعلام بعدی برای ورود به سامانه ثبت نام سهام عدالت باشند.

این مقام مسئول کارگری تاکید کرد: قرار نیست که گروهی از کارگران سهام عدالت خود را دریافت نکنند؛ بنابراین بزودی دور جدید ثبت نام از متقاضیان کارگری سهام عدالت با اتمام پالایش ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر ثبت نام شده فعلی آغاز می شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=9342

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]