1

شکست یونایتد در نخستین حضور مویس روی نیمکت

  • کد خبر : 93442
  • ۲۳ تیر ۱۳۹۲ - ۸:۵۵

منچستر یونایتد در نخستین تجربه مویس بر روی نیمکت خود با یک گل برابر ستارگان لیگ تایلند تن به شکست داد.

منچستر یونایتد که تور آسیایی خود را چند روز پیش آغاز کرد در نخستین دیدار دوستانه خود با یک گل برابر ستارگان تایلند تن به شکست داد تا نخستین تجربه مویس در شیاطین سرخ با شکست همراه شود.

هر چند منچستر یونایتد در این دیدار زوج آتشین خط حمله خود یعنی رابین فان پرسی و وین رونی را در اختیار نداشت اما این شکست می‌تواند ضربه روحی بدی برای مویس در آغاز کارش با شیاطین سرخ باشد.

گل تایلندی‌ها در این دیدار که در ابتدای نیمه دوم به ثمر رسید شانسی نبود. آنها در بیشتر دقایق بازی توپ و میدان را در اختیار داشتند، این در حالی بود که منچستر یونایتد با تیم فرگوسن فاصله زیادی داشت و تنها با یک مهاجم به نام دنی ولبک بر خط دفاعی حریف فشار می‌آورد.

منچستر بعد از اردوی تایلند به استرالیا می‌رود و یک دیدار دوستانه برابر ستارگان لیگ این کشور انجام می‌دهد. بعد از آن راهی ژاپن می‌شود تا با تیم‌های یوکوهاما مارینوس و سریزو اوساکا دیدار کند.

شاگردان مویس در پایان تور آسیایی خود سری هم به هنگ کنگ می زنند و یک دیدار دوستانه را در آنجا هم برگزار خواهند کرد. بعد از آن تور اروپایی این تیم آغاز می‌شود و در نخستین بازی خود در قاره سبز در ششم آگوست به مصاف یک تیم از سوئد می‌رود.آخرین دیدار پیش از فصل یونایتد هم در یازدهم آگوست برابر سویا خواهد بود.قرار است در این دیدار از ریو فردیناند قدردانی شود.

ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=93442

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]