1

بزرگترین رویدادهای سینمایی جهان

  • کد خبر : 93722
  • ۲۵ تیر ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۲

چیزی به آغاز یکی از بزرگترین رویداد های سینمایی سال باقی نمانده و حالا کمپانی ها یک به یک از برنامه هایشان می گویند.

از پنجشنبه سن دیگوی آمریکا تبدیل به عرصه رقابت استودیوهای آمریکایی برای خبر سازی می شود اما به این معنی نیست که خبرها از روزهای قبل آغاز نشده باشد. رونمایی از پروژه های آینده بخش بزرگی از کامیک کان را هر ساله به خود اختصاص می دهد و این رونمایی ها جنبه های متفاوتی دارد. از پخش قسمت هایی از فیلم بگیرید تا اکران محدود در سن دیگو. از پوسترها و تریلرهای اختصاصی کامیک کان بگیرید تا پروموشن های عجیب و غریب. به عنوان مثال شبکه CBS برای رونمایی از فصل سوم سریال “سوژه” دست به کاری عجیب و جالب زده و کلید کارت هایی برای هتل های محدوده کامیک کان امسال با ساز و کاری متفاوت طراحی کرده است.

در کامیک کان ۲۰۱۳ برادران وارنر از ۳۰۰ ظهور یک امپراطوری رونمایی می کند. به همین منظور پوستری خاص این اتفاق طراحی کرده است که اطلاعات جدیدترین فیلم ضد ایرانی را به نمایش می گذارد. جمله “از ما بترسید” با عکسی از یکی از سربازان سپاه ایران  در هم آمیخته شده تا کامیک کان ۲۰۱۳ با شعار از ایرانی ها بترسید کارش را آغاز کند. این فیلم توسط نوام مورو کارگردان اسرائیلی ساخته شده و رودریگو سانتورو و اوا گرین در آن بازی می کنند. زک اسنایدر تهیه کننده این فیلم کامیک بوکی است و ۷ مارچ ۲۰۱۴ آغاز اکران رسمی فیلم خواهد بود.

لاینز گیت توان خود را بر روی فیلم “من، فرانکنشتاین” متمرکز کرده است. سه پوستر از این فیلم هم اختصاصی و برای کامیک کان رونمایی شده است، که در یکی از آنها آرون اکارت بازیگر سرشناس هالیوودی را با گریم فرانکنشتاین برای اولین بار می بینیم. استوارت بیتی کارگردان این فیلم است.

یونیورسال از آخرین قسمت تریلوژی “کورنتو” با نام ” پایان دنیا” رونمایی خواهد کرد. ادگار رایت مثل دو قسمت قبل، کارگردانی این قسمت را نیز بر عهده گرفته است. او به همراه یکی از بازیگران فیلمش سایمون پگ فیلمنامه این سه گانه را نوشته است. به جز سایمون پگ، نیک فراست هم در این فیلم بازی می کند.

لجندری  هم رزرو بلیط برای نمایش محدود فیلم جدیدش گودزیلا را آغاز کرده. این نمایش که در سایت فیلم از آن با عنوان “یک تجربه فوق العاده برای هواداران  گودزیلا” یاد شده است، در حالی کامیک کان را تحت تاثیر خود قرار می دهد که خود فیلم قرار است در سال ۲۰۱۴ اکران شود. گرت ادورادز هم کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=93722

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]