1

ضرورت اجتناب از پرداختن به مسائل فرعی

  • کد خبر : 9440
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۹:۲۹

یک عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: تبدیل کردن هر موضوع اقتصادی، اجتماعی و یا فرهنگی به یک موضوع تنش‌دار سیاسی در جامعه اساسا روش اشتباهی است که می‌تواند به فضای آرام جامعه آسیب وارد کند و از هر کاهی، کوه بسازد. حمیدرضا ترقی با بیان این مطلب اظهار کرد: در تبعیت از رهنمودهای […]

یک عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: تبدیل کردن هر موضوع اقتصادی، اجتماعی و یا فرهنگی به یک موضوع تنش‌دار سیاسی در جامعه اساسا روش اشتباهی است که می‌تواند به فضای آرام جامعه آسیب وارد کند و از هر کاهی، کوه بسازد.

حمیدرضا ترقی با بیان این مطلب اظهار کرد: در تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری برای حفظ آرامش کشور و جلوگیری از منحرف شدن افکار عمومی جامعه از مسائل اصلی ضرورت اجتناب از پرداختن به مسائل فرعی بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.

وی افزود: به نظر می‌رسد جریان‌هایی در این کشور مترصد این هستند که با پدید آمدن هر موضوع فرعی نسبت به بزرگ‌نمایی آن در جهت منحرف کردن افکار عمومی جامعه اقدام کنند و به این وسیله ذهن مسوولان را از مسائل اصلی کشور که جهاد اقتصادی است به سمت انحراف بکشانند.

ترقی خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد هم کسانی که چنین مطالبی را دنبال می‌کنند و به دست این جریان‌ها بهانه می‌دهند و هم کسانی که سعی می‌کنند از این موضوعات بهره‌برداری‌های سیاسی کنند هر دو مقصرند و هر دو داخل یک پازل بازی می‌کنند که البته این پازل توسط دشمنان طراحی شده است.

این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: مطرح کردن موضوعات فرعی و غیراصلی در جامعه و انتشار آن در تیراژ بالا به طراحی دشمنان کمک می‌کند.

وی در ادامه با تاکید بر این‌که «باید بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری در این راستا بر اساس منطق و به دور از هرگونه جنجال گام برداشت» گفت: مثلا اگر کسی جمله خلافی را مطرح کرده است نباید آن جمله را در یک تیراژ وسیع پخش کرد این روش نادرستی است که مقام معظم رهبری به شدت آن را نفی کردند.

ترقی در پایان تاکید کرد: مسائل فرهنگی باید در عرصه فرهنگ با استدلال مورد توجه قرار گیرد و پاسخ ابهامات و شبهات بر مبنای اسلام و در همان محل‌هایی که آن مسائل پخش شده داده شود، بنابراین تبدیل کردن هر موضوع اقتصادی، اجتماعی یا فرهنگی به یک موضوع تنش‌دار سیاسی در جامعه اساسا روش اشتباهی است که می‌تواند به فضای آرام جامعه آسیب وارد کند و از هر کاهی کوه بسازد/ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=9440

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر