2

«حضور در انتخابات با یک لیست»

  • کد خبر : 945
  • ۱۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۰

محمد حسن غفوری فرد،متاسفانه فعالیتها و جلسات کمیته اصولگرایان متوقف شده است روزنامه تهران امروز در گفت وگویی با محمد حسن غفوری فرد، عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری، دبیر کل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی و نماینده مردم تهران از قول او نوشت: *متاسفانه فعالیتها و جلسات کمیته اصولگرایان متوقف شده است […]

محمد حسن غفوری فرد،متاسفانه فعالیتها و جلسات کمیته اصولگرایان متوقف شده است

روزنامه تهران امروز در گفت وگویی با محمد حسن غفوری فرد، عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری، دبیر کل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی و نماینده مردم تهران از قول او نوشت:

*متاسفانه فعالیتها و جلسات کمیته اصولگرایان متوقف شده است و مسائلی که در این چند وقت اخیر مشاهده شده، نشان می‌دهد که جبهه اصولگرایی نمی‌تواند به موفقیت کمیته سه نفره‌ای که با حضور آقایان عسگر اولادی، ولایتی و حداد عادل تشکیل شده، امید چندانی داشته باشد. این گروه سه نفره دنبال این بودند تا اتحاد لازم را بین گروه‌های مختلف اصولگرایی به وجود بیاورند تا فرصت «حضور در انتخابات با یک لیست» فراهم شود. اگر این مهم محقق نشود، باید گفت که اتفاقی تلخ و نگران‌کننده در انتظار اصولگرایان است.

*فعالیت گروه‌های موسوم به انحرافی شرایطی به وجود آورد که اصولگرایان با اختلافات و چالش‌های زیادی مواجه شوند. تاکید من این است که اگر این عده نبودند جبهه اصولگرایی با هدایت کمیته سه نفره در بهترین شرایط ممکن به استقبال نهمین دوره انتخابات مجلس می‌رفت.

* به هر حال کمیته سه نفره با نظر مستقیم احمدی‌نژاد تشکیل شد و البته به تایید اکثریت اصولگرایان هم رسید. اما با تحرکاتی که عده‌ای از نزدیکان رئیس‌جمهوری از خود نشان می‌دهند و البته نسبت به تداوم رویه خود اصرار هم دارند، خود به خود کمیته سه نفره کارایی‌اش را از دست داده است چون اتحاد و همسویی با چنین چهره‌هایی در چارچوب اصول اصولگرایی جایی ندارد.

*همه افرادی که به نوعی خود را اصولگرا می‌دانند، شخص محمود احمدی‌نژاد را چهره‌ای در بطن اصولگرایی می‌دانند وهیچ تشکیکی به این مسئله ندارند. اما درباره اطرافیان ایشان با دو دسته مواجه هستیم. گروهی مثل آقای ثمره هاشمی و چهره‌های اینچنینی که مطمئنا اصولگرا هستند و طیف دیگر که ما آنها را اصولگرا می‌دانستیم اما خودشان نه تنها ادعای اصولگرایی ندارند، بلکه به بهانه‌های مختلف تلاش می‌کنند تا اذهان جامعه آنها را خارج از چارچوب اصولگرایی بداند. پس می‌توانیم به راحتی به این نتیجه برسیم که این افراد تحت هیچ شرایطی نمی‌توانند با اصولگرایان در یک لیست، وارد کارزار انتخاباتی شوند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=945

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر