2

این سفیر زن المپیک که در جریان ناآرامی‌های انگلیس دستگیر شده است + تصاویر

  • کد خبر : 9664
  • ۲۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۷

همان گونه که در عکس‌ها مشاهده می‌شود این دختر ۱۸ ساله شی‌ای را به سمت یک خودروی پلیس پرتاب کرده و به آن آسیب رسانده است. جهان به نقل از روزنامه انگلیسی سان نوشت: “چلسی ایوس”، از زنان ورزشکار و خواننده انگلیسی که از سوی کمیته برگزاری مسابقات المپیک لندن به عنوان سفیر المپیک برگزیده […]

همان گونه که در عکس‌ها مشاهده می‌شود این دختر ۱۸ ساله شی‌ای را به سمت یک خودروی پلیس پرتاب کرده و به آن آسیب رسانده است.

جهان به نقل از روزنامه انگلیسی سان نوشت: “چلسی ایوس”، از زنان ورزشکار و خواننده انگلیسی که از سوی کمیته برگزاری مسابقات المپیک لندن به عنوان سفیر المپیک برگزیده شده است، به جرم شرکت در اعتراضات لندن و حمله به یک خودروی پلیس دستگیر شد.

همان گونه که در عکس‌ها مشاهده می‌شود این دختر ۱۸ ساله شی‌ای را به سمت یک خودروی پلیس پرتاب کرده و به آن آسیب رسانده است.

بنابراین گزارش، پدر و مادر چلسی اولین کسانی بوده‌اند که پس از مشاهده چلسی در صفحه تلویزیون به پلیس تلفن زده و اطلاع‌ داده‌اند که دخترشان در اعتراضات مشارکت داشته است، البته بعید نیست که این تنها یک حربه تبلیغاتی و رسانه‌ای باشد و شاید معامله‌ای برای آزادسازی چلسی، چرا که وی تنها یک شب را پشت میله‌های زندان گذرانده است.

مادر چلسی در مصاحبه با رسانه‌ها این اقدام را یک اقدام تربیتی عنوان کرده است.

با این حال، از اقدامات جالب چلسی ایوس این بود که بلافاصله پس از آغاز ناآرامی‌ها در لندن با ارسال یک پیام بر روی شبکه فیس‌بوک اعلام کرد که به نظر او پلیس بریتانیا مسئل تمام اتفاقاتی است که در لندن و دیگر شهرهای انگلیس رخ می‌دهد. وی در جریان ناآرامی‌ها نیز در میان ده‌ها تظاهرکننده‌ای بود که به یک گروهان از نیروهای پلیس انگلیس حمله بردند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=9664

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]