2

حداقل اصلاح‌طلبان مجلس را با اصحاب فتنه تفکیک کنند

  • کد خبر : 9685
  • ۲۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۹

مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم‌سالاری در مراسم افطاری این حزب با تقدیر و تشکر از حضور کسانی که در این مراسم حضور یافته بودند، گفت: از نمایندگان محترم مجلس به ویژه همکارانم در فراکسیون خط امام(ره)، مسئولان اجرایی، مدیران مسئول مطبوعات، دبیران کل و فعالان احزاب‌، اساتید دانشگاه‌، دست‌اندرکاران تیم فوتبال استیل آذین سمنان و […]

مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم‌سالاری در مراسم افطاری این حزب با تقدیر و تشکر از حضور کسانی که در این مراسم حضور یافته بودند، گفت: از نمایندگان محترم مجلس به ویژه همکارانم در فراکسیون خط امام(ره)، مسئولان اجرایی، مدیران مسئول مطبوعات، دبیران کل و فعالان احزاب‌، اساتید دانشگاه‌، دست‌اندرکاران تیم فوتبال استیل آذین سمنان و نمایندگان سفارتخانه‌های ژاپن و پاکستان که زحمت کشیدند و در این مراسم حضور یافتند، کمال تقدیر و تشکر را دارم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با یادآوری اینکه در اردوی تابستانی حزب مردم‌سالاری اعلام کرده‌ایم که برای فعال شدن در انتخابات چک سفید امضا به کسی نخواهیم داد، افزود: امروز نیز بر این مواضع خود تأکید می‌کنیم.

وی با تأکید بر اینکه امکان دارد من شخصا برای خودم تصمیمی بگیرم، گفت: اما به عنوان یک جریان سیاسی و یک حزب فعال‌، تا زمانی که احساس نکنیم‌ می‌توانیم یک لیست نسبتا کامل و مورد قبول برای سراسر کشور داشته باشیم، لیستی ارایه نخواهیم داد.

نماینده سمنان و مهدی شهر با تأکید بر اینکه ما به هیچ‌کس توصیه نمی‌کنیم که با صندوق‌های رأی قهر کند، گفت‌: ما براساس وصیت‌نامه حضرت امام(ره) اعتقاد داریم که همه باید در سرنوشت خودشان شریک باشند و نقش داشته باشند و فعالانه در انتخابات شرکت کنند ‌و لذا شرکت در انتخابات را یک حق خدادادی می‌دانیم.

وی گفت‌: گاهی برخی از آقایان در جریان مقابل اظهاراتی می‌کنند که قابل تأمل است. چند شب قبل یکی از آقایان در یک مراسم افطاری گفته بود که ما در انتخابات آینده در مقابل دو جبهه هستیم، یکی جبهه انحراف و دیگری در مقابل اصحاب فتنه. بعد بلافاصله می‌گوید یعنی اصلاح‌طلبان‌ و اینقدر هم به فکرشان نرسیده که حداقل اصلاح‌طلبان مجلس را تفکیک کنند.

کواکبیان با تاکید بر اینکه ما اعضای فراکسیون خط امام(ره) در مجلس شورای اسلامی معتقد هستیم که هر کس منافع ملی، خط امام و رهبری را نادیده بگیرد، بزرگترین اشتباه را مرتکب شده است، گفت: باید خطاب به آقایان بگویم که ما اصلاح‌طلبان مجلس در دفاع از ارزش‌ها و اصول قانون اساسی از بسیاری از شماها بیشتر ایستادگی کرده‌ایم. لذا ما حاضر هستیم با آقایان مناظره و تحدی کنیم که چه کسانی فتنه‌گر هستند. آیا کسانی که هر روز کشور را با بهانه‌های محتلف به سمتی می‌کشانند و به جای حل مشکلات اساسی و گرانی و
تورم‌، همواره موضوعات فرعی را اصلی تلقی می‌کنند، فتنه‌گر هستند یا کسانی که جز دلسوزی برای مردم و حراست از حقوق ملت و اصول قانون اساسی و آرمان‌های حضرت امام(ره) هیچگونه دغدغه‌ای ندارند؟

دبیر‌کل حزب مردمسالای با تأکید بر اینکه ما محکم بر سر مواضع خودمان ایستاده‌ایم،‏ گفت: بنا داریم تا پایان مهرماه مواضع خودمان را به صراحت اعلام کنیم. اما نتیجه‌گیری ما بستگی دارد که ببینیم شرایط چگونه می‌شود.

وی با انتقاد از کسانی که برای دستیابی به اهداف خود، از مقام معظم رهبری هزینه می‌کنند، گفت: این دوستان اعلام کرده‌اند که مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان گفته‌اند که از وجود سلیقه‌ها و نحله‌های مختلف سیاسی استقبال می‌کنند، قرار نیست که برخی فرمایشات ایشان را برای اهداف سیاسی دستاویز قرار دهند، زیرا این رفتارها نهایت استیصال و درماندگی است.

کواکبیان با اشاره به دیدگاه برخی اصولگرایان گفت: اگر برخی از آقایان اصرار دارند که اصلاح‌طلبان در انتخابات حضور داشته باشند، به خاطر آن است که می‌خواهند در مقابل دولتی‌ها بتوانند مقابله کنند و لذا مرتب از دخالت و امکانات دولت سخن می‌گویند.

عضو کمیسیون امنیت ملی با تأکید بر اینکه ما اعتقاد داریم بدون آن‌که چشم طمع به آرای اختلافی رقیب داشته باشیم، باید به آرای مردم اعتقاد داشته باشیم گفت: مردم آشنایی و شناخت کامل را نسبت به مسائل کشور دارند، به شرط آنکه ما شرایط لازم را فراهم کنیم. لذا همه باید به رای مردم گردن بنهیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=9685

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر