2

تیم فوتبال استقلال با پیروزی مقابل راه آهن به رده دوم صعود کرد

  • کد خبر : 97878
  • ۰۳ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۳

استقلال با شکست راه‌آهن به رده دوم صعود کرد/سومین باخت متوالی شاگردان ابراهیم‌زاده

خبرگزاری فارس: استقلال با شکست راه‌آهن به رده دوم صعود کرد/سومین باخت متوالی شاگردان ابراهیم‌زاده

به گزارش خبرگزاری فارس، آخرین دیدار هفته ششم لیگ برتر بین دو تیم استقلال و راه آهن در  ورزشگاه آزادی و در حضور ۱۰ هزار تماشاگر( طبق اعلام بلندگوی ورزشگاه)ئن از ساعت ۱۹ و ۱۰ دقیقه برگزار شد که بازی با نتیجه ۳ بر یک به سود استقلال به پایان رسید.

در دقیقه ۱۲ خسرو حیدری سانتری را روی دروازه راه آهن ارسال کرد که محمد قاضی با یک ضربه سر گل استقلال را به ثمر رساند. در دقیقه ۶۷ حنیف‌عمران‌زاده توپ را با سر به ساموئل رساند و او هم در دقیقه ۶۷ با یک ضربه سر گل دوم استقلال را به ثمر رساند.

در دقیقه ۵۲ فرار بهنام برزای و ارسال او بر روی دروازه استقلال توپ را در دهانه دروازه به بهادر عبدی رساند و او با یک ضربه آرام گل راه آهن را به ثمر رساند. در دقیقه ۸۷ جواد نکونام از روی نقطه پنالتی گل سوم استقلال را به ثمر رساند.

 

محسن ترکی داور مسابقه به جواد نکونام،فرهاد مجیدی و پژمان منتظری از استقلال و سامان آقازمانی و بهنام برزای از راه آهن کارت زرد نشان داد.

سامان آقازمانی؛ بازیکن راه آهن در دقیقه ۸۷ با دریافت کارت زرد دوم از میدان اخراج شد.

با این برد استقلال ۱۴ امتیازی شد و به رده دوم جدول صعود کرد. راه آهن هم با پنج امتیاز به رده دوازدهم جدول سقوط کرد. این سومین شکست متوالی راه آهن در این فصل است. استقلال هم پنجمین برد خود را به دست آورد.

*ترکیب استقلال:

سید مهدی رحمتی، پژمان منتظری، امیر حسین صادقی، فردین عابدینی( از دقیقه ۵۵ حنیف عمران‌زاده)، ساموئل، خسرو حیدری، پژمان نوری( از دقیقه ۵۲ سیاوش اکبرپور)، هاشم بیک‌زاده، محمد مهدی نظری( از دقیقه ۴۶ فرهاد مجیدی)، جواد نکونام و محمد قاضی

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

*ترکیب راه آهن:

وحید طالب‌لو، رامین رضائیان، ابراهیم‌ کریمی، پیروز قربانی، حامد زمانی، سامان آقازمانی، غلام عباس آشوبی( از دقیقه ۸۲ مجتبی شیری)، حسین پاشایی( از دقیقه ۴۶ بهنام برزای)، رضا خالقی‌فر( از دقیقه ۸۶ علیرضا عظیمی)، بهادر عبدی و سید امین منوچهری

سرمربی: منصور ابراهیم‌زاده

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=97878

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر