7

فرشاد پیوس:استیلی باید چند بازیکن خود را کنار بگذارد

  • کد خبر : 9789
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۲

استیلی باید چند بازیکن را کنار بگذارد/این بازیکنان درحد پرسپولیس نیستند به دنبال عملکرد نامناسب تیم پرسپولیس فرشاد پیوس اظهار داشت:استیلی باید چند بازیکن خود را کنار بگذارد؛زیرا بعضی از بازیکنان این تیم در حد نام پرسپولیس نیستند و تا بازیکنان در هفته های بعد عملکرد مناسبت تری داشته باشد. فرشاد پیوس،پیشکسوت فوتبال تیم پرسپولیس […]

استیلی باید چند بازیکن را کنار بگذارد/این بازیکنان درحد پرسپولیس نیستند
به دنبال عملکرد نامناسب تیم پرسپولیس فرشاد پیوس اظهار داشت:استیلی باید چند بازیکن خود را کنار بگذارد؛زیرا بعضی از بازیکنان این تیم در حد نام پرسپولیس نیستند و تا بازیکنان در هفته های بعد عملکرد مناسبت تری داشته باشد.

فرشاد پیوس،پیشکسوت فوتبال تیم پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: پرسپولیس نسبت به فصل قبل بازیکنان بهتری را جذب کرده است،ولی هنوز با هم هماهنگ نیستند و به مرور زمان مشکل پرسپولیس حل می شود و با این وجود بعضی از بازیکنان این تیم درحد نام واندازه پرسپولیس نیستند.

وی ادامه داد:استیلی باید جرئت داشته باشد و با اعتمادبه نفس کامل بعضی از این بازیکنان را که در زمین فقط راه می روند و هیچ تعصبی نسبت به تیمشان ندارند را کنار بگذارند.

پیوس افزود:باکنار گذاشتن چند بازیکن از تیم و جایگزین کردن افراد مناسب تری در زمین به بازیکنان شوک داده می شود و همین مسئله سبب می شود که بازیکنان با جدیت و با تعصب بیشتری در زمین بازی کنند و با این کار مشکل پرسپولیس در هفته های بعدی حل می شود.

# استیلی باید با جرئت حوابگو باشد

پیشکسوت تیم ملی فوتبال تصریح کرد:باید به هواداران حق داد؛زیرا وقتی ناظر بازی های خوب از دیگر تیم های لیگ هستند دوست دارید تیمشان هم درحد و اندازه نامش در زمین ظاهر شود نه اینکه در مقابل تیم های پایین جدولی عملکرد نامناسبی داشته باشد،ضمن اینکه تیم پرسپولیس بهترین هواداران را دارد.

وی افزود:اگرچه در شکست یک تیم،همه ی عوامل باشگاه از مدیریت تا بازیکن مقصر هستند اما استیلی به عنوان سرمربی این تیم بزرگ باید با جرئت جوابگو باشد.

پیوس ادامه داد:وقتی پرسپولیس از تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر دوگل عقب افتاد و نتوانست درمقابل بازیکنان جوان این تیم حرفی برای گفتن داشته باشد؛پشتم لرزید.این تیم هواداران بسیاری دارد.این مردم در گرما و سرما تیمشان را تشویق می کنند و در نهایت شاهد باخت تیمشان هستند.

# هواداران امتیاز می خواهند

پیشکسوت پرسپولیس بیان کرد:پرسپولیس خوب بازی نمی کند در دفاع خط حمله،دروازه بان مشکل دارد.این تیم به خوبی سازماندهی نمی شود،بازیکنان سنگین بازی می کنند،همه این مسائل اعتراض تماشاگران را به همراه دارد.

وی ادامه داد:هوادار وقتی شاهد نحوه ی بازی وعملکرد بد بازیکنان هستند؛حق دارد که ناراحت شود.هواداران این تیم دوست دارند تیمشان امتیاز بگیرد و در صورت کسب نکردن امتیاز حداقل خوب و قدرتی بازی کند که متاسفانه پرسپولیس نه امتیاز می گیرد و نه اینکه بازی خوبی را به نمایش می گذارد.

# درصورت امتیاز نگرفتن در هفته های بعد،حمید باید استعفا دهد

پیوس تاکید کرد:استیلی شخصیت عاطفی و دلسوزی دارد و تحمل این همه استرس و ناسزا را ندارد.پرسپولیس متعلق به شخص خاصی نیست و برای همه هواداران است و اگر استیلی در هفته های بعد رقابت ها توانایی هماهنگ کردن بازیکنان و کسب نتیجه مطلوب را نداشته باشد باید استعفا دهد.

وی خاطرنشان کرد:می توان یکی از عوامل اعتراض هواداران را علاوه بر نتایج ضعیف و غیرقابل تحمل پرسپولیس،به نحوه روی کار آمدن استیلی هم دانست؛زیرا قرار شد دایی سرمربی تیم باشد که پس از انصراف دایی از قبول این کسوت،استیلی جایگزین وی شد؛همین مسئله شبهاتی را در ذهن هواداران ایجاد کرده است

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=9789

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر