2

نقل قول روزنامه بهار از بنده کذب است

  • کد خبر : 98010
  • ۰۴ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۹

عضو شورای شهر سوم با تأکید بر اینکه بخشی از این بودجه در راه‌اندازی و تکمیل بزرگراه امام علی(ع) هزینه شده است، گفت: متأسفانه این‌گونه در رسانه مطرح شد و این برداشت اشتباه خبرنگار از صحبت‌های بنده بود.

حسن بیادی، عضو سومین دوره شورای شهر تهران، نقل قول روزنامه اصلاح‌طلب “بهار” درباره “وجود هزار میلیارد تومان هزینه فاقد سند در زمان قالیباف” را که تیتر یک این روزنامه شد، تکذیب کرد و گفت: من چنین حرفی تا کنون نزده‌ام و این برداشت اشتباه خبرنگار از صحبت‌های بنده بود.

گروه سیاسی مشرق – حسن بیادی از اعضای شورای شهر سوم که در این دوره از انتخابات موفق به حضور در شورا نشد، چندی پیش در مصاحبه با یک روزنامه اصلاح‌طلب از وجود هزار میلیارد تومان هزینه فاقد سند در دوران شهرداری قالیباف خبر داده بود که از سوی شهرداری تهران تکذیب شد.

“حسین محمدپور زرندی” معاون مالی و اداری شهردار تهران به جلسه علنی شورای شهر رفت و در این‌باره توضیح داد، معاون مالی و اداری شهردار تهران معتقد بود که مستندات این هزینه‌ها موجود است و حتی به شورا هم ارائه شده‌است. او از اعضای شورا خواسته بود تا زمان اعلام تفریغ بودجه شهرداری توسط حسابرس شورا، صبر کنند.

محمدباقر قالیباف شهردار تهران نیز امروز در مراسم گرامیداشت روز کارمند به این موضوع پاسخ داد، قالیباف با بیان اینکه در سال ۸۴ انحراف از بودجه شهرداری ۳۳ درصد بوده است، گفت: بر اساس گزارش مجموعه حسابرسی شورای شهر صفر است و این از افتخارات شهرداری تهران است، سال ۸۴ انحراف از بودجه و تفریغ بودجه ۳۳ درصد بوده است اما امروز به عنوان یک مسؤول اعلام می‌کنم، این اختلاف بر اساس گزارش مجموعه حسابرسی شورای شهر صفر است.

با توجه به انتقاد مطرح‌شده توسط عضو شورای شهر سوم مبنی بر “وجود هزار میلیارد تومان هزینه فاقد سند در زمان قالیباف” و تکذیبیه های شهرداری و واکنش‌های برخی از اعضای شورای شهر، خبرنگار سیاسی مشرق طی تماسی با “حسن بیادی” صحت این موضوع را از وی جویا شد.

حسن بیادی با تکذیب سخن منتشرشده از خود گفت: من چنین حرفی تا کنون نزده‌ام.

وی در ادامه با بیان اینکه من گفته‌ام حدود هزار میلیارد تومان هزینه انحراف از برنامه در شهرداری است، تصریح کرد: اینکه هزینه هزارمیلیاردی فاقد سند در شهرداری موجود است صحت ندارد.

عضو شورای شهر سوم با تأکید بر اینکه بخشی از این بودجه در راه‌اندازی و تکمیل بزرگراه امام علی(ع) هزینه شده است، گفت: متأسفانه این‌گونه در رسانه مطرح شد و این برداشت اشتباه خبرنگار از صحبت‌های بنده بود.

وی با اشاره به مطلب نقل شده از وی در روزنامه اصلاح طلب بهار، عنوان کرد: من به این روزنامه جوابیه دادم و گفتم مطلب نقل‌شده از من صحت ندارد.

بیادی در ادامه با بیان اینکه برخی از رسانه‌ها به دنبال هیجان هستند و مطالب را جنجال‌آفرین نقل می‌کنند، تصریح کرد: عدم برداشت صحیح از لغات تخصصی بودجه‌ای موجب شد تا این اشتباه صورت گیرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=98010

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر