3

مطمئن‌ترین راه برای کاهش غلظت خون، «فسد خون» است

  • کد خبر : 9917
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۵۶

یک فوق تخصص خون به مبتلایان غلظت بالای خون توصیه کرد که برای کاهش میزان هموگلوبین خون مایعات زیاد بنوشند و از کم آب شدن بدن خود جلوگیری کنند. دکتر آزیتا آذرکیوان در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان ایسنا، افزود: مبتلایان به غلظت خون لازم است به میزان هموگلوبین خون خود توجه کنند چون […]

یک فوق تخصص خون به مبتلایان غلظت بالای خون توصیه کرد که برای کاهش میزان هموگلوبین خون مایعات زیاد بنوشند و از کم آب شدن بدن خود جلوگیری کنند.

دکتر آزیتا آذرکیوان در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان ایسنا، افزود: مبتلایان به غلظت خون لازم است به میزان هموگلوبین خون خود توجه کنند چون غلظت بالای خون می‌تواند عروق کوچک را مسدود کند و موجب ابتلای فرد به سکته‌های قلبی و مغزی می‌شود.

وی در ادامه به افراد توصیه کرد که اگر میزان هموگلوبین خون آنها بسیار بالاست زیرنظر پزشک، فسد خون کند تا از غلظت خون آن‌ها کاسته شود.

این فوق تخصص خون درباره تاثیر زالو درمانی بر کاهش غلظت خون گفت: زالو درمانی روشی، غیرعلمی و غیربهداشتی است بنابراین مطمئن‌ترین راه برای کاهش غلظت خون، «فسد خون» است البته حجامت هم از طرف وزارت بهداشت تایید شده است.

وی درباره علل ابتلا به غلظت خون گفت: استعمال سیگار، ابتلا به بیماریهای قلبی و ریوی و فعالیت در هوای آلوده از عوامل ابتلا به غلظت خون بالاست. در این شرایط بدن دچار کمبود اکسیژن می‌شود و مغز استخوان شروع به ساختن گلبول قرمز می‌کند وهمین امر موجب افزایش غلظت خون می‌شود.

آذر کیوان در پایان درباره علایم ابتلا به غلظت خون بالا گفت: پررنگی لبها، قهوه‌ای شدن بستر ناخن‌ها و خارش بدن از جمله علایم این عارضه است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=9917

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر