2

باشگاه فوتبال آتلانتا با شش امتیاز منفی فوتبال را آغاز می کند

  • کد خبر : 9943
  • ۲۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۶:۲۵

فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد باشگاه فوتبال آتلانتا به اتهام دست داشتن در رسوایی تبانی ، رقابت های این فصل سری آ را با شش امتیاز منفی آغاز می کند. تعلیق سه سال و نیمه کریستیانو دونی کاپیتان سی و هشت ساله این تیم از فعالیت های ورزشی نیز به قوت خود باقی خواهد بود. […]

فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد باشگاه فوتبال آتلانتا به اتهام دست داشتن در رسوایی تبانی ، رقابت های این فصل سری آ را با شش امتیاز منفی آغاز می کند. تعلیق سه سال و نیمه کریستیانو دونی کاپیتان سی و هشت ساله این تیم از فعالیت های ورزشی نیز به قوت خود باقی خواهد بود.

دونی در پی این تعلیق از دنیای ورزش خداحافظی کرد. پرونده اتهامات تیم آتلانتا در کمیته انضباطی فوتبال ایتالیا بررسی می شود. جوزپه سینیوری ستاره سابق تیم آتلانتا که در تیم های لاتزیو و بولونیا بازی کرده بود به اتهام دست داشتن در این رسوایی به مدت پنج سال از شرکت در رقابت های فوتبال محروم شده است. در پایان فصل گذشته ،از این رسوایی در بحبوحه افشای بازجویی های روبرتو دی مارتینو قاضی کرمونا در نوامبر گذشته پرده برداشته شد. در جریان این رسوایی که به پرونده کالچو اسکومسه معروف است ، در مجموع از هجده تیم و بیست و شش نفر بازجویی شد. به گزارش خبرگزاری فرانسه از رم ، رقابت های سری آ بیست و هشتم اوت آغاز می شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=9943

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]