5

دانش آموز مسیحی ارومیه ای دارنده مقام برتر مسابقات مفاهیم قرآن

  • کد خبر : 999
  • ۱۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۹:۱۸

برون ایل شامان تکیه دانش آموز مسیحی دبیرستان امام خمینی (ره) ناحیه دو ارومیه که موفق به کسب مقام برتر مسابقات ترجمه و مفاهیم قرآن کریم در مرحله استانی شده است، در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه از پنجم ابتدایی تا سوم راهنمایی را در یکی از مدارس ایالت کالیفرنیای امریکا تحصیل کرده […]

برون ایل شامان تکیه دانش آموز مسیحی دبیرستان امام خمینی (ره) ناحیه دو ارومیه که موفق به کسب مقام برتر مسابقات ترجمه و مفاهیم قرآن کریم در مرحله استانی شده است، در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه از پنجم ابتدایی تا سوم راهنمایی را در یکی از مدارس ایالت کالیفرنیای امریکا تحصیل کرده است، در خصوص وجود آزادی در امریکا گفت: آزادی در آمریکا بیش از اندازه بوده و اصلا پسندیده و مورد قبول نیست.

افق:وی با اشاره به اینکه آزادی در این کشور بدون حد و مرز بوده و آدمی از آن دل زده می شود، اظهار داشت: من زندگی در ایران با آزادی های معین شده اش را خیلی بیشتر از زندگی در امریکا دوست دارم.

این دانش آموز مسیحی با بیان اینکه هم اکنون در ایران دانش آموزان با هر دین و آیینی می توانند در خصوص همه ادیان، مذاهب و موضوعات دینی تحقیق کنند و از خداوند، کتابهای آسمانی و موضوعات روز دینی آگاهی یابند، افزود: این در حالی است که در امریکا چنین امکانی نیست یعنی محدودیت های برای شناخت دینی موجود است.

برون ایل شامان تکیه در پاسخ به اینکه چرا و به چه علت به قرآن کریم علاقه مند شده اید و در مسابقات آموزش و پرورش شرکت کرده، گفت: قرآن کریم و انجیل کتاب های آسمانی هستند و حرف و سخنان خداوند را با ما انسانها می گویند، این ها حرفهای دروغی نیست و حتما حق هستند.

به گفته این دانش آموز مسیحی قرار است پس از اتمام امتحانات خرداد از ۲۵ ماه در محضر یک کشیش درباره انجیل مطالب دینی مسیحیت را آموزش ببینم.

وی در خصوص اینکه چقدر از کتاب انجیل مطالعه کرده است، افزود: مطالعه ی زیادی ندارم ولی به فارسی که ترجمه شده است برخی اوقات آن را می خوانم و زبان آشوری را هم تا اندازه ا ی متوجه می شوم.

گفتنی است مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با اهدای یک جلد قرآن کریم نفیس از فعالیت قرآنی و مقام آوری وی در مسابقات ترجمه و مفاهیم قرآن کریم تجلیل کرده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=999

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر