5

ما به شدت نیازمند تفکرات، روحیه، اخلاص، وفاداری و پاکی آقای عسگر اولادی هستیم

  • کد خبر : 100294
  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۵

آقای عسگراولادی از شخصیت‌های برجسته، ممتاز و استوار در راه اصول انقلاب است و تعبیر من نسبت به وی این است که آقای عسگراولادی مردی برای تمام اصول هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری در حاشیه عیادت از حبیب‌الله عسگر اولادی رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری اظهارداشت: آقای عسگراولادی از شخصیت‌های برجسته، ممتاز و استوار در راه اصول انقلاب است و تعبیر من نسبت به وی این است که آقای عسگراولادی مردی برای تمام اصول هستند.

وزیر دادگستری تصریح‌کرد: آقای عسگراولادی واقعا چه در قبل از انقلاب و زمان مبارزه و زندان و چه در اوج پیروزی انقلاب و پس از آن تا به امروز به پای همه مبانی اصولی نظام و انقلاب و ارزش‌های دینی وفادارانه ایستاده و مقاومت کرده است.

وی ادامه داد: وی گام به گام در یک مسیر استوار و متین به همه ارزش‌هایی که ایمان و باور داریم ایستاد و بدون حاشیه‌ها و ملاحظات و فراز و فرودهایی که سیاستمداران گرفتار آن شده و دچار افراط و تفریط می‌شوند به پای اصول ایستاد.

پورمحمدی گفت: خوشبختانه وجود آقای عسگراولادی در گفتار، رفتار، محاسبات و حرکت‌های سیاسی و اجتماعی این وجهه را به خوبی حفظ کرد و امیدواریم که خداوند این نعمت را برای ما نگه دارد تا این فرهنگ و منش را در جامعه تعمیم دهند و ما به شدت نیازمند تفکرات، روحیه، اخلاص، وفاداری و پاکی آقای عسگر اولادی هستیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=100294

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]