3

نشریه آمریکایی از بازی طناز طباطبایی تعریف کرد

  • کد خبر : 109362
  • ۱۸ آذر ۱۳۹۲ - ۰:۰۱

ورایتی از بازی طناز طباطبایی تعریف کرد + درخواست آکادمی اسکار برای دریافت یک نسخه از فیلمنامه “هیس!… دخترها فریاد نمی زنند”

فیلم سینمایی «هیس! دخترها فریاد نمی زنند» هم اکنون در یکی از سینماهای لس آنجلس در حال اکران است و به گفته پوران درخشنده کارگردان این فیلم در نمایش های خارجی آمریکا و کانادا فروش خوبی داشته است.

به گزارش کافه سینما، نشریه ورایتی آمریکا (variety) در نقد فیلم «هیس! دخترها فریاد نمی زنند» نوشته است: «این فیلم بخشی از اتفاقات وحشتناک جامعه را نشان می دهد که در آن قربانی به خاطر ارتکاب یک جرم محاکمه می شود. این فیلم که سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران در جشنواره فجر و جایزه هفته فیلم ایران در لندن را دریافت کرده با روایتی جنایی شروع می شود.

پوران درخشنده این فیلم را با مشتی بسته و به سختی ساخته و تمام فیلم خاکستری است. اتفاقات فیلم بیشتر در فضای ساختمان رخ می دهد و رویدادهای کودکی شیرین به خوبی نشان داده شده است.

احساسات طناز طباطبایی در نقش جوانی و همینطور بازیگر کودک در نقش کودکی های شیرین واقعی است و باعث می شود تماشاگر به سختی عواطف خود را کنترل کند. »

گفتنی است چندی پیش آکادمی اسکار طی نامه ای به پوران درخشنده خواستار دریافت یک نسخه از فیلمنامه «هیس! دخترها فریاد نمی زنند» و همین طور نسخه ای از پوستر و مواد تبلیغی فیلم شد.

در این نامه به امضای گِرِگ والش از بخش فیلمنامه آکادمی اسکار آمده است: کتابخانه آکادمی علوم و هنرهای تصویری متحرک (آکادمی اسکار) علاقه‌مند است یک نسخه از فیلمنامه ـ«هیس! دخترها فرباد نمی زنند» را در مجموعه مرکزی دائمی خود نگهداری کند. فیلمنامه های موجود در مجموعه ما تنها به منظور اهداف تحقیقاتی قابل دسترسی بوده و در میان کاربران دائمی ما دانشجویان، فیلمسازان، نویسندگان و هنرپیشگان دیده می شوند.

ما به عنوان یک کتابخانه تحقیقاتی اجازه انتشار و پخش آثار را نخواهیم داد و تمامی آثار ما تنها در اتاق مطالعه کتابخانه مورد مطالعه و بررسی قرار خواهند گرفت. علاوه براین هرگونه عکس برداری از فیلمنامه ها قدغن خواهد بود.

فیلم «هیس! دخترها فریاد نمی زنند» هم اکنون در آمریکا روی پرده است و در آن بازیگرانی چون طناز طباطبایی، شهاب حسینی، مریلا زارعی، بابک حمیدیان، امیر آقایی و … بازی می کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=109362

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]