4

۱۹ شهرک صنعتی در کهگیلویه و بویراحمد مصوب است

  • کد خبر : 119605
  • ۰۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۹

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرک صنعتی در کهگیلویه و بویراحمد مصوب است که از این تعداد، ۱۲ شهرک صنعتی و ناحیه صنعتی در فاز عملیاتی است.

سهراب بنام صبح امروز در نشست با صنعتگران چرام با بیان اینکه در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۹ شهرک صنعتی مصوب است، اظهار کرد: از این تعداد، ۱۲ شهرک صنعتی و ناحیه صنعتی در فاز عملیاتی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به این مطلب که یک مرکز خدمات و کسب کار نیز در مرکز استان فعالیت دارد، عنوان داشت: قرار است در این مرکز، بحث راه‌اندازی مشاورین صنعتی، نمایشگاه و تولید محصولات اولیه و کلاس‌های آموزشی انجام گیرد.

وی مساحت اراضی قرار گرفته در اختیار شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد را یک‌هزار و ۵۱۳ هکتار ذکر کرد و گفت: ۶۴۸ هکتار از اراضی شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد، فاز عملیاتی است، یعنی در ۶۴۸ هکتار امکانات زیرساخت‌ها در سطح استان اجرا شده و در حال توسعه است.

این مسئول در ادامه، ابراز کرد: حدود ۴۸۶ قرارداد با سرمایه‌گذار و صنعتگر منعقد کرده و ۲۰۴ هکتار نیز زمین واگذار کرده‌ایم که باقی‌مانده زمین واگذاری در سطح استان، ۲۶۴ هکتار است.

بنام تعداد واحد بهره‌برداری رسیده در شهرک استان را ۲۹۹ واحد برشمرد و با اشاره به شهرک صنعتی چرام، یادآور شد: این شهرک با فاز توسعه اراضی در اختیار و دارای سند ثبتی و دارای طرح تفکیک، ۷۸ هکتار است که همه ۷۸ هکتار آن فاز عملیاتی بوده و قابل واگذاری است.

وی با بیان اینکه ۵۵ هکتار شهرک چرام زمین صنعتی و مابقی فضای سبز و معابر است، آب قابل برداشت این شهرک را ۱۵ لیتر در ثانیه و آب تامین نشده آن را ۲۰ لیتر در ثانیه اعلام کرد.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد، کسری برق شهرک صنعتی چرام را ۱۵ مگابایت ذکر کرد و متذکر شد: ۱۱ هکتار از این شهرک دارای فضای سبز است که حدود ۲۱ کیلومتر آبیاری قطره‌ای دارد.

این مسئول تعداد قراردادهای منعقد شده در شهرک صنعتی چرام را ۳۸ قرارداد ذکر کرد و ۲۸ واحد آن را مستقر عنوان کرد.

بنام با بیان اینکه ۱۸ واحد چرام به بهره‌برداری رسیده و ۱۰ واحد آن در دست ساخت است، مساحت زمین واگذار شده شهرک صنعتی چرام را ۱۸ هکتار عنوان کرد و گفت: ۳۷ هکتار زمین قطعه‌بندی و تفکیک شده آماده واگذاری در شهرک صنعتی چرام داریم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=119605

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]