2

هلاکت ۴ سرکرده النصره بدست داعش

  • کد خبر : 122893
  • ۰۸ فروردین ۱۳۹۳ - ۸:۴۰

با از سرگیری درگیری‌های مسلحانه بین دو گروه تروریستی تکفیری «داعش» و «جبهه النصره» به نظر می‌رسد که درگیری مسلحانه بین گروه‌های القاعده وارد فاز جدیدی شده است.

 

گزارش‌های به دست آمده، تاکید می‌کند که درگیری‌های مسلحانه بین گروه‌های تکفیری وابسته به سازمان تروریستی القاعده بار دیگر از سرگرفته شده است.

فارس/این گزارش‌ها تاکید می‌کند که عناصر داعش به یکی از مقرهای جبهه النصره در کوه «البصیره» در ریف شرقی دیر الزور در شرق سوریه یورش برده و با کشتن عناصر النصره در این مقر از جمله تروریست‌های معروفی مانند مجاهد حمد الهجر، احمد الشمان، هایل شرجی الحماد و حسام مندیل الصالح آن را تصرف کردند.

این حمله به دنبال خود، یورش گروه تروریستی موسوم به «گردان الحق» وابسته به جبهه النصره علیه یکی از گروه‌های داعش با نصب کمینی برای آنها در روستای «الشیخ عثمان» در ریف شهرک «مرکده» از توابع «ریف جنوبی حسکه» را درپی داشت که کشته و زخمی شدن تعدادی از داعشی‌ها را به دنبال داشت.

به این ترتیب بار دیگر و پس از ۳ ماه از آغاز اختلاف و درگیری‌های مسلحانه بین گروه‌های تروریستی وابسته به القاعده که تاکنون کشته شدن ۴ هزار نفر از آنها را به ویژه در مناطق شرقی و شمالی درپی داشت، این درگیری‌ها وارد فاز جدیدی می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=122893

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]