2

دستگیری ۷۶۹ متهم در راستای اجرایی کردن طرح ارتقاء امنیت اجتماعی

  • کد خبر : 12464
  • ۱۴ شهریور ۱۳۹۰ - ۹:۳۵

فرمانده انتظامی کردستان از دستگیری ۷۶۹ متهم در راستای اجرایی کردن طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این استان خبر داد. به گزارش خبرگزاری مهر، محسن حسن خانی در این رابطه اظهار داشت: در راستای اجرایی کردن طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در استان کردستان و برخورد با جرائم مختلف ۷۶۹ متهم با تلاش پلیس این استان […]

فرمانده انتظامی کردستان از دستگیری ۷۶۹ متهم در راستای اجرایی کردن طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن حسن خانی در این رابطه اظهار داشت: در راستای اجرایی کردن طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در استان کردستان و برخورد با جرائم مختلف ۷۶۹ متهم با تلاش پلیس این استان دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

وی با اشاره به دستگیری ۷۶۹ نفر متهم و کشف ۵۲۱ هزار و۲۵۶ عدد انواع داروی غیرمجاز گفت: در زمان اجرایی کردن این طرح همچنین ۹ هزار و۲۹۷ عدد انواع تجهیزات ماهواره ای و سی دی های غیرمجاز در راستای اجرایی کردن طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در نیمه دوم مرداد ماه سال جاری کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان کردستان بیان کرد: ماموران انتظامی استان کردستان در پی انجام طرح ارتقاء امنیت اجتماعی مراتب را با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی پلیسی در نیمه دوم مرداد ماه سال جاری در دستور کار خود قرار دادند و این طرح هم اکنون نیز با جدیت هرچه تمامتر ادامه دارد.

حسن خانی افزود: پلیس کردستان پس از تلاش های بی وقفه و شناسایی مخفیگاه متهمان در اقداماتی مجزا، تعداد ۷۶۹ نفرمتهم به انواع جرائم و بزهکاری های اجتماعی از جمله تهیه و توزیع کنندگان مشروبات الکلی، مزاحمین خیابانی، بدحجابان، تهیه و توزیع کنندگان تجهیزات دریافت برنامه های ماهواره ای، زنان خیابانی، تهیه و توزیع کنندگان محصولات ضد فرهنگی، افراد معتاد و مخلان امنیت اجتماعی را دستگیر کرده است.

وی از توقیف ۹۲ دستگاه انواع وسیله نقلیه خبر داد و عنوان کرد: ماموران انتظامی کردستان از مخفیگاه متهمان هشت هزار و ۲۴۶ لیتر مشروبات الکلی، چهار هزار و ۸۲۴ عدد انواع مختلف تجهیزات ماهواره ای، ۱۱۹ قبضه انواع سلاح سرد، چهارهزار و ۴۷۳ عدد انواع سی دی غیر مجاز، ۳۴۶ عدد آلات مربوط به قمار و ۵۲۱ هزار و ۲۵۶ عدد انواع داروهای غیر مجاز را کشف کردند.

فرمانده انتظامی کردستان در پایان بیان کرد: نیروی انتظامی استان کردستان با قاطعیت با مخلان نظم اجتماعی برابر مقررات برخورد خواهد کرد و در این راستا باید از همکاری و مشارکت بسیار خوب مردم در راستای برخورد با جرائم این چنین در استان کردستان تقدیر کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=12464

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]