2

اعتراف یک مجری به حماقت و بیسوادی خودش+عکس

  • کد خبر : 127033
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰

اگر طرح های “تیمسار مدنی” استمرار بخشیده می شد معلوم نبود در جنگ تحمیلی ۸ ساله دفاع مقدس چه بلایی گریبانگیر کشور ایران می شد.

“مسعود صدر” مجری شبکه ضد انقلاب “پارس” در اعترافی که نشان از حقیقت داشت به حماقت خودش اقرار کرده و در دفاع از کسی جز خائنین به مملکت به حساب می آید سنگ تمام گذاشت.

 

 

وی با اشاره به وقایع قبل از انقلاب گفت: «امروز اگر کسی از من با تمام بی شعوری و بیسوادی و هر چه حماقتی که در وجودم هست سوال کند که شما در تمام تاریخ ۳۵ سال گذشته چه شخصی را لایق مدیریت برای کشور ایران معرفی می کنید، قدر مسلم نام تیمسار مدنی در صدر جدول قرار خواهد گرفت و من او را معرفی می کردم.»

 

 

به نظرمی رسد اعتراف و اقرار مسعود صدر به بی شعوری و بیسوادی و حماقت خودش کاملا صحیح و به جا می باشد. چرا که با نگاهی گذرا به پیشینه “تیمسار مدنی” می تواند این مطلب را روشن سازد.

 

 

تیمسار مدنی اولین وزیر دفاع بعد از انقلاب بود که در کابینه مهندس بازرگان عملا کار خود را شروع کرد و در دورانی که کشور با اشرار و حزب های مختلف داخلی و خارجی درگیر جنگ بود ناگهان وی اعلام کرد مدت زمان خدمت سربازی باید به یک سال کاهش یابد و همچنین خبر از طرحی داد که باید تعداد نظامیان ارتش کاهش داده شود.

 

تیمسار مدنی

 

از این رو در آن زمان تحلیل گران سیاسی و نظامی طرح های تیمسار مدنی را مشکوک قلمداد می کردند. واگر این طرح ها استمرار بخشیده می شد معلوم نبود در جنگ تحمیلی ۸ ساله دفاع مقدس چه بلایی گریبانگیر کشور ایران می شد.

 

همچنین دانشجویان خط امام بعد از فتح لانه جاسوسی آمریکا مدارک و اسنادی را کشف کردند که نشان از ارتباط پنهان تیمسار مدنی با آمریکا داشت و وی متهم به جاسوسی شد.

 

این ها برگی از خیانت های مدنی می باشد. حال چرا کارشناس شبکه پارس وی را لایق مدیریت بر ایران میداند چیز عجیبی نیست. چرا که عناصر خود فروخته و خائن به میهن همیشه خود را به عنوان خادم معرفی و سعی در مخفی نگه داشتن گذشته خود می کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=127033

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]