4

اعتراض دختر مشکاتیان به شکیلا! +تصویر

  • کد خبر : 130982
  • ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۲

دوستانی که در لس انجلس با خانم شکیلا مرتبط هستند از جانب من به ایشان بفرمایند فرزند پرویز مشکاتیان پرسید شما با چه اجازه ای تصنیف وطن من را با صدای خودتان بازخوانی کردید؟

 

اعتراض دختر مشکاتیان به شکیلا!

آوا مشکاتیان، فرزند پرویز مشکاتیان، آهنگساز فقید ایرانی در مطلبی به شدت نسبت به استفاده یکی از خوانندگان زن لس آنجلسی از آثار پدرش اعتراض کرد.

متن این مطلب بدین شرح است:

دوستانی که در لس انجلس با خانم شکیلا مرتبط هستند از جانب من به ایشان بفرمایند فرزند پرویز مشکاتیان پرسید شما با چه اجازه ای تصنیف وطن من را با صدای خودتان بازخوانی کردید؟

زمانی که این بازخوانی را شنیدم آنقدر سوگوار بودم که جانی برای پیگیری این مسائل نداشتم، اما بی شک از این پس به صورت قانونی با چنین حرکاتی برخورد خواهم کرد!

پدرم یک عمر خون دل نخوردند که شما انقدر راحت هر بلایی دلتان خواست بر سر آثارشون بیارید! اگر میخواستند کار را به شما می سپردند و نه جناب بسطامی! جالب است که بسیاری از هنرمندان ادعای همه چیز دارند اما در جریان رعایت حقوق از همه بدترند!

لازم به ذکر است مشکل من رعایت نکردن جریانات مادی این موضوع نیست! چون اصلا مهم نیست.از این عصبانی هستم که چرا به خودتان اجازه میدهید حقوق معنوی پرویز مشکاتیان را رعایت نکنید! حقوقی که چیزی جز حفظ اصالت آثارش نیست. خانم شکیلا پیشتر نشان دادند که رسم و رسوم نمیشناسند!

فقط نوشتم تا به گوششان برسانند و به محض وارد شدن به آمریکا به صورت حقوقی پیگیر تمام کسانی که آثار پرویز مشکاتیان را بی اجازه استفاده کرده اند خواهم بود. هیچ چیز زجر آور تر از شنیدن هنر پدر در کنار یک صدای فالش نیست!
اخبار ورزشی –  پارسینه

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=130982

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. دوستان عزیز درود بر شما

    جالب این جاست که بانو شکیلا هیچ ترانه‌ای به اسم “وطن من” از استاد مشکاتیان اجرا نکردند، حالا کی‌ بوده که این کارو کرده و به اسم ایشان خودشو مطرح میکنه بماند.
    من با ملاقاتی که با استاد مشکاتیان داشتم، ایشان خیلی‌ از وضع روحی این دختر دگر گون بود، و غصه میخورد.
    جای تأسف است که دختر ایشان، اینگونه با آبرو و حیثیت پدر خود بازی می‌کند.
    علی‌ توانگر
    همسر بانو شکیلا

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]