5

اعلام نتایج نهایی کنکور ۹۰ فردا ۲۰ شهریورماه

  • کد خبر : 13280
  • ۱۹ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۶

ابراهیم خدایی قائم‌مقام سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اعلام این خبر، ظرفیت پذیرش دانشجو در این آزمون را حدود ۶۰۰ هزار نفر اعلام کرد. به گفته وی در کنکور سراسری ۹۰ تعداد داوطلبان ۱۵۰ هزار نفر نسبت به سال قبل کاهش دارد، کاهش تعداد داوطلبان این آزمون در حالی […]

ابراهیم خدایی قائم‌مقام سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اعلام این خبر، ظرفیت پذیرش دانشجو در این آزمون را حدود ۶۰۰ هزار نفر اعلام کرد.

به گفته وی در کنکور سراسری ۹۰ تعداد داوطلبان ۱۵۰ هزار نفر نسبت به سال قبل کاهش دارد، کاهش تعداد داوطلبان این آزمون در حالی است که تعداد پذیرش داوطلبان کنکور امسال نسبت به سال قبل افزایش یافته است. ظرفیت پذیرش سال گذشته حدود ۵۰۰ هزار نفر بود در حالی که این آمار امسال به حدود ۶۰۰ هزار نفر رسیده است.

قائم‌مقام سازمان سنجش آموزش کشور گفت: در کنکور سراسری ۹۰، یک میلیون و ۲۵۰ هزار داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند، با توجه به احتساب ۱۵۰ هزار داوطلب در گروه‌های آزمایشی شناوری زبان و هنر امسال سازمان سنجش یک میلیون و ۳۰۰ کارت ورود به جلسه آزمون سراسری صادر کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=13280

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]