راوی همچنین در پایان مقداری سس روی زمین ریخت و آنها را مخلوط نمود و سپس آنها را نیز خورد.شرکت تولیدی مذکور قصد دارد با این تبلیغ قدرت محصولات خود را به رخ مشتریان بکشد و عنوان نماید که جارو برقی های سیمفونی حتی قادرند زمین را ضد میکروب نمایند.
عضو کمیته استیناف صدور رأی بیرانوند را تأیید کرد
سردار حاجیزاده: هیچ تهدید نظامی علیه کشور مبنای واقعی ندارد
محکومیت شدید بمباران مراکز اسکان موقت آوارگان فلسطینی در جبالیا و خانیونس
رایزنی دیپلماتهای ارشد ایران و ژاپن درباره روند مذاکرات تهران-واشنگتن
تذکرات شفاهی|از واکنش به اظهارات میرسلیم تا قطعی برق
افزایش ۲۷ درصدی صادرات ایران به قزاقستان در سال ۱۴۰۳
همه منابع ارزی باید در اختیار بانک مرکزی باشد
فیلم | حاشیه دیدار تیم های فجرسپاسی شیراز و داماش گیلان
معمولا شرکتهای مختلف برای تبلیغ محصولات خود متوسل به تلویزیون و سایر رسانه های تبلیغی موجود در بازار می گردند اما اخیرا یکی از مدیران ارشد شرکت تولیدی جارو برقی در مترو متوسل به تبلیغ عجیب در بین شهروندان شد. “راوی دالچاند”یکی از مدیران شرکت تولیدی جاروبرقی “باسیل سیمفونی” حیرت مسافران را در مترو برانگیخت. وی برای نشان دادن قدرت زیاد جارو برقی شرکت قسمتی از کف مترو را با جاروبرقی تمیز کرده و سپس مقداری پاستا را کف زمین ریخت و سپس شروع به خوردن آنها نمود.
راوی همچنین در پایان مقداری سس روی زمین ریخت و آنها را مخلوط نمود و سپس آنها را نیز خورد.شرکت تولیدی مذکور قصد دارد با این تبلیغ قدرت محصولات خود را به رخ مشتریان بکشد و عنوان نماید که جارو برقی های سیمفونی حتی قادرند زمین را ضد میکروب نمایند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.