4

هنر جدید جواد خیابانی در کنار گاف های همیشگی اش

  • کد خبر : 140440
  • ۱۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۸:۲۵

شاهکارهای جدید کارشناس سختگیر برنامه آقای گزارشگر، به گاف هایش محدود نمی شود.

جواد خیابانی در بازی پرسپولیس و تراکتورسازی هم همانی بود که باید باشد. او که بعد از گل پرسپولیس گفت: «تا چهار نشه بازی نشه.»

 خیابانی که یک ربع سوشا مکانی را حامد لک صدا زد و بازی خداحافظی پنجعلی در سال ۷۲ را به دهه شصت کشاند، شاهکارهایش را زمانی به اوج رساند که بعد از شوت اسماعیل‌زاده گفت: «تیرک دروازه اگر چند سانتی‌متر پایین‌تر بود یک گل عالی ثبت می‌شد.» جواد، عزیزم، تیرک اگر پایین‌تر بود که توپ مستقیم می‌رفت توی اوت!

اما این یک روی سکه از کارشناس سختگیر برنامه آقای گزارشگر بود. شاهکار دیگر خیابانی مربوط می شود به پیشگویی های عجیب او در بازی که البته به صورت غیرمستقیم جواب می داد.

در شرایطی که پرسپولیس با یک گل از تراکتورسازی پیش بود و درست چند لحظه پیش از گل اول تراکتورسازان، در لحظاتی که هیچ کس امیدی به تغییر نتیجه بازی نداشت، خیابانی گفت: «تا حالا اینقدر هواداران تراکتورسازی را ساکت و آرام ندیده بودم.» همین جمله برای فریاد گل تراکتورسازی در چند ثانیه بعد کافی بود.

پیش از گل دوم تراکتورسازی توسط ادینهو، خیابانی در توصیف این بازیکن گفت: «ادینهو در این بازی چیزی از خودش نشان نداد.» و پس از این جمله بود که درخشش ادینهو آغاز شد که کار او پس از خلق چند موقعیت به گلزنی ختم شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=140440

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. البته گزارشگر هم جایز الخطا است ولی اولاً این آقایون که برای خودشان مافیای گزارشگری براه انداخته اند، تا چند سالگی می خوان بهترین بمانند و با این نحوه گزارشگری از لحظاتی که این آقا مدعووین مسابقه گزارشگر را به تمسخر می گرفت حالم بد میشه.

  2. سلام اگر ما بخواهیم این آقا بازی را گزارش نکنه چه باید کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بابا خسته شدیم از این بشر نمیخواد بازنشته بشه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]