2

نکونام : مردم از ما پیروزی می خواهند

  • کد خبر : 16341
  • ۱۵ مهر ۱۳۹۰ - ۱۸:۲۱

کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به دیدار روز سه شنبه برابر بحرین گفت: مردم دوست دارند تیم ملی برابر تیم های عربی چون بحرین و عربستان به پیروزی برسند. به گزارش مهر، جواد نکونام در حاشیه تمرین عصر جمعه تیم ملی ضمن بیان این مطلب افزود: دیدار با بحرین برخلاف دو بازی قبلی از […]

کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به دیدار روز سه شنبه برابر بحرین گفت: مردم دوست دارند تیم ملی برابر تیم های عربی چون بحرین و عربستان به پیروزی برسند.

به گزارش مهر، جواد نکونام در حاشیه تمرین عصر جمعه تیم ملی ضمن بیان این مطلب افزود: دیدار با بحرین برخلاف دو بازی قبلی از حساسیت بالاتری برخوردار است. بحرین برای گرفتن امتیاز به ایران می آید و ما برای اینکه شانس آنها را برای صعود پایین بیاوریم باید پیروز شویم.

وی ادامه داد: ما شناخت کافی از بحرین داریم و می دانیم که آنها در تهران دست به هرکاری می زنند تا بتوانند در تهران امتیاز بگیرند. با این حال مردم ما به خاطر رفتارهایی که تیم هایی مثل عربستان و بحرین داشته اند دوست دارند ما این تیم را شکست دهیم. بازی با این دو تیم همیشه برای ما مهم است و امیدواریم این بار هم بتوانیم به پیروزی برسیم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: همه بازیکنان ما در شرایطی خوبی قرار دارند و تلاش خواهند کرد روز سه شنبه با حمایت مردم برابر بحرین به پیروزی برسیم و راه صعود به مرحله بعدی مقدماتی جام جهانی را هموار کنیم.

جواد نکونام در مورد وضعیتش در باشگاه اوساسونا گفت: متاسفانه به خاطر مصدومیت سه بازی را از دست دادم اما خوشبختانه بعد از حضورم توانستم شرایط خوبی پیدا کنم و در حال حاضر برای بازی کاملا آماده هستم و مشکل خاصی ندارم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=16341

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]