3

استقلال عزیزدردانه فوتبال ماست، پرسپولیس بچه یتیم!

  • کد خبر : 169140
  • ۰۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰

درگیری لفظی سوشا مکانی با گزارشگر برنامه ۹۰ هم اتفاق دیگری بود که ما را واداشت تا با دروازه‌بان اول پرسپولیس تماس گرفته و دقایقی با وی هم‌کلام شویم. چرا با دوربین برنامه ۹۰ درگیر شدی؟ من درگیر نشدم ولی همکار شما شب بعد از بازی ما رفت و در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام نوشت […]

درگیری لفظی سوشا مکانی با گزارشگر برنامه ۹۰ هم اتفاق دیگری بود که ما را واداشت تا با دروازه‌بان اول پرسپولیس تماس گرفته و دقایقی با وی هم‌کلام شویم.

چرا با دوربین برنامه ۹۰ درگیر شدی؟
من درگیر نشدم ولی همکار شما شب بعد از بازی ما رفت و در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام نوشت آب که سربالا برود، قورباغه هم ابوعطا می‌خواند!

همکار ما؟!
گزارشگر برنامه ۹۰ هم به نوعی دوست و همکار شماست دیگر! من می‌خواهم بپرسم چرا همین حرف‌ها را جلوی خودم نگفت؟ همه می‌دانند او استقلالی است و می‌خواست تیم‌ ما را به‌هم بریزد!

یک خبرنگار هرگز نمی‌تواند استقلالی یا پرسپولیسی باشد. شاید این شائبه برای تو به وجود آمده که …
نه، من می‌توانم ثابت کنم آن گزارشگر استقلالی است.

به نظر می‌رسد تو با برنامه ۹۰ مشکل داشته باشی؟
به هیچ‌ وجه، هرگز مشکلی با عادل فردوسی‌پور ندارم و اتفاقاً او را خیلی هم دوست دارم. هر چند سه سال است که در این برنامه توی کار من می‌گذارند و هرگز هیچ تعریفی از من نشده است. با این حال از ته دل عادل را دوست دارم و در صداقت و سلامت او هیچ شکی نیست؛ منتهای مراتب در برنامه هفته گذشته ۹۰، کارشناس برنامه خداداد افشاریان به جای کارشناسی جدی خودش را لوس کرده بود. یعنی چی که به جان من پنالتی است یا نیست.

آیا این دلیل موجهی برای درگیری با یک گزارشگر تلویزیونی است؟
من درگیر نشدم. فقط گفتم کارشناسی و آنالیز خودتان را درست کنید. بازی ما با ذوب‌آهن باید ۱۱ بر یک به نفع پرسپولیس تمام می‌شد. حالا باید ببینیم برنامه ۹۰ چه آنالیزی انجام می‌دهد.

چه دیالوگی بین شما و گزارشگر ۹۰ رد و بدل شد؟
گفتم چیز خاصی نبود!

ولی صدایت بالا رفته بود و…
یک مقدار شاید ولی عصبانی بودم. بعد از آن بازی تلخ من اولین نفر از رختکن بیرون آمدم و خارج از منطقه میکسدزون و از آن گوشه داشتم رد می‌شدم که گزارشگر ۹۰ جلو آمد و خواست مصاحبه کند و من هم آن لحظه ناراحت شدم.

به هر حال از بازیکن پرسپولیس و همین‌طور استقلال انتظار می‌رود تسلط بیشتری روی اعصاب خود داشته باشد. وظیفه خبرنگار سؤال پرسیدن است و بازیکن می‌تواند جواب بدهد یا عذرخواهی کرده و رد شود.
‌به شرطی که غرض‌ورزی در کار نباشد. از آن گذشته کارشناس داوری چنین برنامه پربیننده‌ای باید عدالت پیشه کند و جدی باشد. نه اینکه صحنه‌های داوری بازی پرسپولیس را به شوخی رد کند!

به فرض هم خداداد افشاریان می‌گفت خطای مدافعان سپاهان روی امید عالیشاه پنالتی بوده است. آیا کمکی به این پرسپولیس می‌کرد؟
حداقل مرهمی بر زخم ما می‌شد. یا اینکه در برنامه ۹۰ مرتب روی قعرنشین بودن پرسپولیس مانور می‌شد. تازه شروع لیگ است و ما باید در هر سه بازی گذشته برنده از زمین خارج می‌شدیم. آیا مسخره کردن پرسپولیس درست است؟ این برنامه طنز که نیست آقای افشاریان آنقدر می‌خندد. همان‌طور که پیش‌تر گفتم عادل فردوسی‌پور را خیلی دوست دارم. حق پرسپولیس در سه بازی قبلی ضایع شده است و امیدوارم این مرتبه یک کارشناس عادل و جدی بیاورند تا صحنه‌های مشکوک بازی ما مقابل ذوب‌آهن را کارشناسی کند.

راستی مدیرعامل ذوب‌آهن هم عنوان کرد که تفاوت ما با پرسپولیس درون دروازه دو تیم بود؟
این نظر آقای آذری است. من جواب او را نمی‌دهم چون مدیرعامل ذوب‌آهن از جنس ورزش است و احترامش واجب (کمی آرام‌تر می‌شود)‌. از عادل فردوسی‌پور هم گلایه‌ای ندارم ولی انتظارات از این برنامه پربیننده بسیار بالاست. توجه شما را به یک نکته جلب می‌کنم که چرا داوری‌ها سهواً به ضرر پرسپولیس است.

منظورت چیست؟
گل دوم استقلال تهران به استقلال اهواز را دیدید؟ صددرصد بازیکن استقلال روی دروازه‌بان حریف خطا کرد اما داور ندید تا همان توپ سرگردان به گل سه امتیازی مسابقه تبدیل شود. یا آن پنالتی‌ای که به نفع استقلال تهران گرفته شد واقعاً پنالتی بود؟ متأسفانه به نظر می‌رسد استقلال تهران عزیزدردانه فوتبال ماست و پرسپولیس بچه یتیم!

‌چطور؟
هرکس از راه می‌رسد یک توسری به پرسپولیس می‌زند و تمام اتفاقات داوری به ضرر تیم ماست. کسی هم به فکر نیست.

ولی علیرضا فغانی رسماً از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کرده است.
این بزرگی و شهامت آقای فغانی را نشان می‌دهد اما آیا برای ما امتیاز می‌شود؟ محسن بنگر به بازی فولاد می‌رسد؟ ما نمی‌گوییم به نفع پرسپولیس سوت بزنند و انتظار داریم قضاوت‌ها عادلانه باشد.

‌ به عنوان سؤال آخر بازی این هفته مقابل تیم سابقت فولاد خوزستان را چطور ارزیابی می‌کنی؟
با تمام احترامی که برای مردم خوزستان قائل هستم باید هر سه امتیاز این بازی را بگیریم. در واقع محکوم به برد هستیم. هر چند سه بازی قبلی را هم باید می‌بردیم که… بگذریم! می‌دانم این حرف‌ها هم بی‌فایده است!

۱۱۶

خبر ورزشی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=169140

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. غصه نخور یه زمانی همین داوران پرسپولیس رو قهرمان میکردند شاید شما اون موقع بچه بودین

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]