1

مشاور وزیر و رئیس ستاد اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش منصوب شد

  • کد خبر : 176628
  • ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶

طی حکمی از سوی وزیر آموزش و پرورش، «رضا مددی» به عنوان مشاور وزیر و رئیس ستاد اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش منصوب شد.

طی حکمی از سوی علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش، «رضا مددی» به سمت مشاور وزیر و رئیس ستاد اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش منصوب شد.
در متن این حکم آمده است: نظر به مراتب تعهد و شایستگی و تجارب ارزشمند جنابعالی در آموزش و پرورش به موجب این حکم به سمت «مشاور وزیر و رئیس ستاد اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش پست ۱۵-۱۰ » منصوب می‌شوید.
امید است با توکل به خداوند متعال و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و سیاست‌های رئیس جمهور با مشارکت و همفکری معاونان، مشاور اینجانب در تهیه نقشه راه سند تحول، مدیران و کارشناسان ستادی و اجرایی در اعتلای آموزش و پرورش فرزندان کشور و نیل به تعلیم و تربیت مطلوب مطابق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با عنایت به موارد ذیل موفق و مؤید باشید.
این موارد شامل «زمینه سازی مناسب برای اجرای سند تحول بنیادین با اتکاء به نقشه راه تدوین شده با همکاری معاونان، روسای سازمان‌های وابسته و همکاری سایر دستگاه‌ها براساس زمانبندی»، «هماهنگی و نظارت بر اجرای برنامه‌های سند، پایش زیرنظام‌ها و ارزیابی راهبردی تحقق اهداف آموزش و پرورش»، «تبادل نظر و هماهنگی با دستگاه‌های فراسازمانی و استفاده از نظرات و دیدگاه‌های نخبگان و اندیشمندان در اجرای سند تحول بنیادین»، «تبیین و آموزش مبانی و اصول سند تحول بنیادین برای رده‌های مدیریتی و معلمان و عموم مردم»، «بهره گیری از ظرفیت‌های رسانه ملی در اجرای سند تحول بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری» و «ارائه گزارش ماهانه روند اجرای سند تحول بنیادین براساس نقشه راه به وزیر آموزش و پرورش» است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=176628

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]