1

فروتن: با حضور شهنازی باشگاه ذوب‌آهن کامل می‌شود

  • کد خبر : 177721
  • ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۷:۲۱

سرپرست سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: با حضور شاهرخ شهنازی باشگاه ذوب آهن به معنای واقعی باشگاه خواهد شد.

اصغر فروتن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، درمورد حضور شاهرخ شهنازی در باشگاه ذوب‌آهن به عنوان رئیس هیأت مدیره گفت: شاهرخ شهنازی در گذشته و در سال ۱۳۶۹ ورزش ذوب‌آهن را متحول کرد آن زمان مهندس صادقی مدیرعامل کنونی کارخانه ذوب آهن اصفهان که یکی از مردان بزرگ عرصه فولاد است مدیر کارخانه بود و برای این کار شهنازی را انتخاب کرد و شهنازی هم بومی‌گرایی را در دستور کار باشگاه قرار داد. از آن زمان بازیکنان نوجوان زیادی به ورزش و به خصوص فوتبال ایران و اصفهان معرفی شدند.

وی ادامه داد: ۸۰-۷۰ درصد بازیکنان جوانی که در سال‌های ۹۰-۸۸ شاگرد منصور ابراهیم‌زاده در ذوب‌آهن شدند حاصل مدیریت شاهرخ شهنازی و توجه او به جوانان بود. اکنون بسیاری از ذوب‌آهنی‌های اصیل از بازگشت شاهرخ شهنازی به این باشگاه خوشحال و راضی هستند زیرا باشگاه ذوب آهن با حضور او یک باشگاه کامل خواهد شد و فقط در تیم فوتبال خلاصه نمی‌شود.

سرپرست اسبق ذوب‌آهن تصریح کرد: در زمان شاهرخ شهنازی ورزش و باشگاه ذوب‌آهن با کارخانه عجین شده بود و تمامی پرسنل و کارکنان ذوب‌آهن قلبشان برای باشگاه ذوب‌آهن می‌تپید و اکنون شاهد آن هستیم که باشگاه بیشتر رشته‌های ورزشی‌اش را تعطیل کرده و فقط به فوتبال می‌پردازد در حالی که در سال‌های گذشته ذوب‌آهن در ۱۳ رشته ورزشی تیم‌داری می‌کرد قطعا با حضور مهندس صادقی و شاهرخ شهنازی باشگاه ذوب آهن دوباره یک باشگاه کامل می‌شود و پیشکسوتان سایر رشته‌های ورزشی مثل بسکتبال، دو میدانی، هندبال و … از بازگشت شهنازی خوشحال می‌شوند.

فروتن با اشاره به موفقیت تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: خوشحال هستم که تیم فوتبال ذوب‌آهن موفق شده است البته امیدوارم که این موفقیت در سایر رشته‌های ورزشی هم در آینده‌ای نزدیک با حضور شهنازی را شاهد باشیم.

سرپرست اسبق ذوب‌آهن درمورد اینکه احتمال تغییر مدیرعامل باشگاه وجود دارد یا خیر گفت: با اینکه گلایه‌هایی از سعید آذری مدیرعامل باشگاه دارم اما می‌گویم او باید در سمت خود بماند و به آذری و گل‌محمدی دست نزنیم تا این تیم بتواند همچنان به موفقیت‌هایش در فوتبال ادامه داد.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=177721

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]