2

از جبهه پایداری فقط یک نفر در نشست اصولگرایان شرکت کرد

  • کد خبر : 180353
  • ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸

روزنامه قانون نوشت:گردهمایی شورای ائتلاف اصولگرایان با حضور برخی شخصیت‌های این جریان سیاسی، پنجشنبه در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار شد.

Read more: http://www.donya-e-eqtesad.com/online/1003920/#ixzz3yi03jHmU

موحدی کرمانی، غلامعلی حداد عادل، محمد‌نبی حبیبی، سید رضا تقوی ،  مصباحی مقدم و برخی از اعضای کابینه دولت احمدی‌نژاد که در قالب جبهه یکتا فعالیت‌می‌کنند در این گردهمایی حضور داشتند. هر کدام از چهره‌هایی که نام برده شد از نمایندگی طیفی از اصولگرایان را رهبری می‌کنند.

نکته جالب این همایش که رسانه‌های محافظه‌کاران آن را «گردهمایی بزرگ»! خواندند، غیبت جریان‌های تندرو مانند پایداری بود. در این نشست حتی افرادی مانند حسن‌بیادی، مرضیه دستجردی و محمدعلی رامین نیز حضور داشتند ولی غیراز محمدسلیمانی که یکی از اعضای جریان پایداری به حساب می‌آید، هیچ‌یک از اعضای سرشناس این گروه به همایش اصولگرایان ورود نکردند!

البته اینکه اصولگرایان به ویژه طیف‌هایی مانند مؤتلفه که سرنوشت خود را با پایداری‌ها گره زده است، دست رد به سینه رادیکال‌های محافظه‌کار بزند، بیش از حد خوش‌بینانه‌است ولی بسیاری از بزرگان اصولگرا و متفکران این جناح بزرگ سیاسی ایران، مخالف سرسخت حضور این جریان نواصولگرا در ائتلاف اصولگرایی هستند. برخی از این چهره‌ها حتی پایداری را گزینه خوبی برای ماندن در دایره اصولگرایی نمی‌دانند و معتقدند که اطمینان و اعتمادی به این جریان رادیکال در انتخابات نیست و ممکن است مانند انتخابات سال ۹۲ که پشت پا به وحدت اصولگرایان زد، این بار نیز زیر میز بزند و بازی را خراب کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=180353

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]