2

پاسخ رئیس کانون هواداران استقلال به پرسپولیس: ۱۲۰ هزار استقلالی بدون ساندویچ آمده‌اند

  • کد خبر : 183087
  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸

رئیس کانون هواداران باشگاه استقلال ضمن تاکید بر این که پرسپولیسی ها باید حرمت مسئولی که دستش را برای کشور در جنگ از دست داده حفظ کنند گفت: هوادار استقلال بدون ساندویچ ورزشگاه را پر می‌کند.

 مهر، رامین همتی در پاسخ به جوابیه رئیس کانون هواداران باشگاه پرسپولیس که استقلال را کم هوادار خوانده بود و حضور احتمالی برخی آنها در بازی با تراکتورسازی را بی اهمیت توصیف کرده بود گفت: بنده به درخواست تعداد زیادی از هواداران استقلال باید جواب یکی از دوستان پرسپولیسی را با یادآوری و فلش بک به عقب بدهم. از تمام پیشکسوتان و بزرگان و هواداران خوب باشگاه استقلال معذرت خواهی می‌کنم و به عنوان یه عضو کوچک از باشگاه بزرگ استقلال خدمت این دوست پرسپولیسی عرض کنم اول اینکه آقای سردار سعادتی که یک جانباز بزرگوار جنگ تحمیلی هستند که دستشان را فدای جوان های این مملکت کردند و نباید خیلی راحت از کنار خوبی‌های این بزرگ مرد گذشت و باید احترام‌ها حفظ شود.

 

همتی در ادامه افزود: دوم اینکه اگر به گذشته برگردیم و بازی جوبیلوایواتای ژاپن را به یاد بیاوریم که صدوبیست هزار هوادار با پرچم آبی در داخل ورزشگاه و پانزده هزار نفر پشت درب‌های ورزشگاه آزادی ماندند  آن هم در یک روز غیرتعطیل دیگر این حرف‌ها گفته نمی شود. آن بازی رایگان هم نبود، کسی ساندویچ هم نمی‌داد. نمونه این بازی و این استقبال در تاریخ فوتبال ایران برای استقلال بارها تکرار شده و نیازی به ذکر آنها نیست.

 

وی تاکید کرد: این بحث‌ها فقط بخاطر این است که استقلال برای فتح هر دو جام خیز برداشته و این موضوع برای برخی گران تمام شده است. آنها درصددند که استقلال را از این برنامه دور کنند و با برنامه ریزیها و مصاحبه هایشان به استقلال ضربه بزنند که البته کانون هواداران باشگاه استقلال  در این زمینه هوشیارند و کاملا توجیه هستند.

 

رئیس کانون هواداران باشگاه استقلال در ادامه افزود: ما  فقط به فکر قهرمانی دوگانه هستیم و با پنچ بازیکن جوان و زیر بیست و سه سال بهترین نتیجه گیری را تاکنون داشته‌ایم و این به مزاج آقایان خوش نمی‌آید و مجبورند با فرافکنی و مصاحبه‌های تهی تلاش کنند تا به هدفشان برسند.

 

وی در ادامه تاکید کرد: جا دارد در آخر از کادر فنی تیم بازیکنان و هواداران کمال تشکر و قدردانی را داشته باشیم امیدوارم با جشن قهرمانی جواب محکمی به آقایان بدهیم و در آخر از دوستان پرسپولیسی می‌خواهم که قبل از مصاحبه اندکی فکر کنند در مورد چه تیم پر هوادار و بزرگی حرف می‌زنند.

 

همتی در پایان افزود: فقط خواستم از حق هوادارهای باشگاه بزرگ استقلال حمایت کنم واین که پندی بدهم به یک سری از دوستان که احترام افراد بزرگتر واجب است و نباید حرمت شکنی باب شود خیلی مواقع بوده یه سری از دوستان مصاحبه کردند مثلا آقای بهادر عبدی که بعد از بازی با راه آهن علیه استقلال مصاحبه کرد ولی ما به خاطره احترام و نگه داشتن حرمت و اخلاق مداری در فوتبال هیچ عکس العملی نشان ندادیم از هواداران هم در صفحه های مجازی خواهش کردم که بی‌احترامی نکنند، متاسفم که اینقدر زود عزاداری و هم‌دردی هواداران استقلال برای مرحوم هادی نوروزی از بین رفت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=183087

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]