3

لقب جدید پرسپولیسی ها برای سرمربی استقلال؛ سوبله چوبله، ۶ در ۴ شد

  • کد خبر : 185884
  • ۳۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۷:۴۳

به نظر می رسد شکست ناباورانه در دربی و سپس جدایی از استقلال یکی از سرنوشت های همیشگی مردی است که تا پیش از این به “سوبله چوبله” معروف بود و حالا به نام آقای “۶ در ۴” معروف شده است.

پرویز مظلومی لقب جدید پرسپولیسی ها برای سرمربی استقلال؛ سوبله چوبله، 6 در 4 شد

  پرویز مظلومی در دربی ها شکست های سنگین را تجربه کرده است. اگر از نیمکت نشینی او در بازی ۶ تایی های معروف بگذریم، او در دو دربی که نتیجه حماسی برای سرخپوشان داشت به عنوان سرمربی روی نیمکت استقلال نشست.

مظلومی که با شکست های پیاپی پرسپولیس به لقب “سوبله چوبله” رسید، در نهایت یک بار به دنیزلی و یک بار برانکو با نتایج شگفت آور ۳ بر ۲ و ۴ بر ۲، بازی های بزرگ را واگذار کرد تا سرنوشتی غم انگیز در استقلال داشته باشد.

او که در ابتدای این فصل جانشین امیر قلعه نویی شد با شعار “هم دربی را می بریم و هم قهرمان می شویم” هواداران استقلال را دلخوش به پایان حکومت چند سال اخیر پرسپولیس در دربی ها کرد. هواداران استقلال او را متخصص پیروزی بر پرسپولیس می دانستند و با فراموش کردن شکست تراژیک او مقابل تیم مصطفی دنیزلی که ملقب به دربی ۱۰، ۱۰، ۳ شد، همچنان از مظلومی با لقب “سوبله چوبله” یاد می کردند. مظلومی هم در تمام ۲۵ هفته گذشته (به غیر از یکی، دو هفته) تیمش را در صدر جدول نگه داشت.

اما بازی بزرگ از راه رسید و استقلال باز هم با شکستی سنگین قافیه را واگذار کرد. مظلومی باز هم به یک مربی خارجی باخت تا نشان دهد در دربی مقابل مربیان چشم آبی، ضعف زیادی دارد.

آقای “سوبله چوبله” پس از شکست تراژیک مقابل دنیزلی و پرسپولیس محکوم به شادی بیش از حد و گرفتار شدن کارمای هواداران پرسپولیس شد و حالا متهم به تعویض های اشتباه در دربی است که با ۴ گل آن را واگذار کرده است.

از همین رو هواداران پرسپولیس لقب جدیدی به مظلومی دادند، او که در دربی ۶ تایی ها به عنوان بازیکن روی نیمکت نشسته بود و حالا به عنوان سرمربی ۴ گل از پرسپولیسی ها دریافت کرده، لقب جدید “آقای ۶ در ۴” را دریافت کرده است.

این سرنوشت عجیب و غریب آقای مظلومی است تا با شکست های اینچنینی از استقلال رفته و جایش را به چهره ای تازه بدهد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=185884

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]