3

منصوریان: در این سال‌ها فقط ۳ بار گریه کردم / لک تماشاگران را تحریک کرد

  • کد خبر : 205230
  • ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۶

علیرضا منصوریان بعد از برد تیمش در جام‌حذفی در کنفرانس خبری حاضر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا منصوریان بعد از صعود تیمش به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با برد مقابل صبای قم در کنفرانس خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. او درباره بازی گفت: « این برد را به همه هواداران تبریک می‌گویم. علی الخصوص این برد را به پیشکسوتان و کسانی که در دوران منصورخان پورحیدری نقشی در استقلال داشتند، به خانواده پورحیدری، خانم دکتر شجاعی و علی پورحیدری که امروز به میان ما آمد و عرق خودش را به استقلال نشان داد. خوشحالیم که علی پورحیدری آمد. قول داده بودیم که این برد را در پایان بازی به مرحوم پورحیدری هدیه دهیم که این اتفاق هم افتاد. »

او ادامه داد: « تیم صمد مرفاوی، ۳-۴-۳ بود، اما آنها در واقع ۲-۳-۵ بازی می‌کردند. ما امروز صبر و حوصله می‌خواستیم. اتفاق جالبی که بود، نمی‌گذاشتیم توپی در خط دفاعی‌مان باشد. به سختی می‌توانستیم در عمق تیم‌شان وارد شویم، اما روی ارسال‌ها شانس‌های خوبی داشتیم. علی قربانی فرصت گلزنی داشت، حتی فرشید اسماعیلی هم می‌توانست ما را به گل برساند. ما خسته نشدیم و حمله، حمله، حمله در دستور کارمان بود. »

منصوریان درباره ادعای مرفاوی مبنی بر اینکه لک کاری نکرد، گفت: « مرفاوی دو بار سرمربی استقلال بوده و یکی از بهترین‌های تاریخ استقلال است. من در این حوزه ورود نمی‌کنم. جوابی برای این سؤال ندارم. ایشان سرمربی و همبازی خودم هم بوده و به این سوال جواب نمی‌دهم. »

او همچنین در پاسخ به حرف های مرفاوی درباره اتفاقات اهواز گفت: « من برخلاف آنچه عنوان شده است، اصلاً گریه نکردم. فقط در این سال‌ها سه بار گریه کردم. اول برای ناصرخان حجازی، دومین بار برای غلامحسین خان مظلومی و سومین بار برای فوت منصورخان پورحیدری. گاهی به ناحق به ما فحاشی می‌شود. دوربین‌های تلویزیونی روی من زوم است و گریه نمی‌کنم، اما فحاشی به همه ما وجود دارد. من حامد لک را دوست دارم اما او کاری انجام داد که باعث شد هوادار ما تحریک شود. او دستش را روی گوشش گذاشت تا هوادارمان را از روی سکو بلند کند. خود من هم هوادار بودم و می‌دانم وقتی بازیکن به تماشاگر احترام نمی‌گذارد و تماشاگر هم دستش از حضور در زمین کوتاه است، چه اتفاقی رخ می‌دهد. »

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=205230

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]