به گزارش ایکوپرس مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، گفت: با پیشبینی افزایش تعداد زائران نسبت به سال گذشته، برنامهریزی لازم جهت ارائه خدمات مناسب انجام شد و همکاران ما در شرکت ایساکو با شوق خدمترسانی به عاشقان حضرت اباعبداله (ع) در بیش از ۲۰۰ حوزه خدماتی شامل نمایندگیها، فروشگاهها، اکیپ های امداد و تعمیرگاه صحرایی امکانات مناسبی برای ارائه خدمات مورد نیاز فراهم آوردند.
سیدرضا حسینی گفت: بیشترین علل مراجعه مشتریان به نمایندگیها و تماس با اکیپ های امداد خودرو ایران مفقود شدن سوئیچ، خالی شدن باطری و مشکلات برقی خودرو بوده است و تا پایان روز سوم آذر بیش از ۶۷۰۰ خودرو از خدمات طرح بهرهمند شدند.
وی افزود: در طول برگزاری این طرح ۳۶۷۰ خدمت توسط نمایندگیهای مجاز منتخب و ۲۸۶۰ خدمت توسط ناوگان امداد سیار صورت گرفت. همچنین حدود ۲۰۰ خدمت به دارندگان محصولات غیر ایران خودرویی ارائه شد و در مجموع بیش از ۵۰۰ مورد حمل خودرو بهصورت رایگان انجام گرفت.
گفتنی است در سال گذشته ۲۵۰۰ خودرو طی طرح به نمایندگیهای منتخب ما مراجعه داشتهاند که این رقم نشان از افزایش چشمگیر زوار حسینی در سال جاری دارد که خوشبختانه همکاران شرکت ایساکو با پیشبینی این موضوع توانستند پوشش مناسبی در خدمترسانی به هموطنان داشته باشند به این امید که با جلب رضایت مشتاقان دیدار، سهمی هر چند اندک از اجر معنوی این سفر را از آن خود کنند.
وی در خصوص اقدامات جدید و خاص این طرح به حضور ۵ اکیپ صحرایی به همراه ۵ خودروی امداد در داخل خاک عراق و مسیرهای منتهی به شهرهای نجف و کربلا اشاره کرد و گفت: خدماتی همچون چادرهای صحرایی تعمیرگاهی، اینترنت رایگان، کانکسهای مجهز و … نیز برای اولین بار در این طرح مورد بهرهبرداری قرار گرفت.
حسینی ادامه داد: همکاران دفتر منطقهای اهواز و همدان جهت نظارت و همکاری با نمایندگیهای مذکور در محورهای منتهی به مهران، چذابه و خرمشهر مستقر و در خدمت زایرین بودند.
وی همچنین گفت: طرح ارائه خدمات به زائران عتبات عالیات نیز همچون سایر طرحهای خاص شرکت ایساکو، دارای سه فاز برنامهریزی، اجرا و ارزیابی بوده است و در حال حاضر با پایان گرفتن مرحله اجرا، وارد حوزه ارزیابی شدهایم تا با مشخص شدن نقاط قابل بهبود این طرح، در سال آینده خدمات رشد یافتهتری را به هموطنان عزیز ارائه کنیم.
مدیر عامل ایساکو در پایان اظهار کرد: طرحهای ویژه خدمات پس از فروش ایران خودرو در راستای انجام وظیفه خدمترسانی برتر، انجام وظیفه در حوزه مسئولیتهای اجتماعی و با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان اجرایی میشود و در آینده نیز ادامه خواهد داشت.