1

جلسه مهم در باشگاه پرسپولیس؛ تکلیف پیشنهاد نجومی ملی پوش مشخص می شود

  • کد خبر : 207008
  • ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴

مسئولان باشگاه پرسپولیس قرار است امروز جلسه مهمی را با مدیربرنامه‌های انصاری تشکیل دهند تا قضیه انتقال او به فوتبال چین و موضوع افزایش رقم قرار دادش را به شکلی به نتیجه نهایی برسد.

محمد انصاری جلسه مهم در باشگاه پرسپولیس؛ تکلیف پیشنهاد نجومی ملی پوش مشخص می شود

بحث حضور محمد انصاری در فوتبال چین تقریبا دو هفته‌ای است که در رسانه‌ها مطرح می‌شود و این در حالی است که مسئولان باشگاه پرسپولیس بارها اعلام کرده‌اند حاضر به صدور رضایت‌نامه این بازیکن نیستند.

نکته قابل توجه اینکه مسئولان باشگاه پرسپولیس ابتدا برای صدور رضایت‌نامه انصاری قیمت گذاشتند و کار به جایی رسید که مدیربرنامه‌های انصاری مبلغ مورد نظر باشگاه پرسپولیس را پذیرفت و خواهان صدور رضایت‌نامه این بازیکن شد اما بعد از اینکه جدایی احمد نوراللهی و امید عالیشاه از جمع سرخپوشان قطعی شد، پرسپولیسی‌ها از موضع قبلی خود عقب نشینی کرده و بار دیگر مخالفت خود را با جدایی انصاری اعلام کردند.

پافشاری مدیربرنامه‌های انصاری برای جدایی این بازیکن از پرسپولیس همچنان ادامه دارد و او قصد دارد امروز هر طوری که شده مسئولان باشگاه پرسپولیس را متقاعد کند تا رضایت نامه این بازیکن را صاد کند. گویا او از این انتقال سهم زیادی می برد و برای همین دست از تلاش برای رسیدن به خواسته خود بر نمی‌دارد.

خود انصاری نیز سخت علاقمند است انتقالش به پرسپولیس نهایی شود و دلیلش هم دستمزد بالایی است که از این انتقال نصیبش خواهد شد. مورد دیگر اینکه انصاری قراردادش در پرسپولیس فقط ۲۴۰ میلیون است و همین موضوع بیشتر این بازیکن را راغب به جدایی می‌کند.

با شرایط موجود، مسئولان باشگاه پرسپولیس برای اینکه انصاری را راضی به ماندن کنند باید مبلغ قرارداد وی را افزایش دهند و این دقیقا همان چیزی است که انصاری و مدیربرنامه‌هایش می‌خواهند.

انصاری که یک فصل دیگر با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد خوب می‌داند اگر در این مقطع نتواند راهی فوتبال چین شده و یا قرارداد مالی‌اش را افزایش دهد مجبور است یک فصل دیگر هم با همین قرارداد ۲۴۰ میلیون تومان بازی کند به این خاطر او این قضیه را تا رسیدن به خواسته خود پیش خواهد برد.

مسئولان باشگاه پرسپولیس قرار است امروز جلسه مهمی را با مدیربرنامه‌های انصاری تشکیل دهند تا قضیه انتقال او به فوتبال چین و موضوع افزایش رقم قرار دادش را به شکلی به نتیجه نهایی برسد. هر چند با توجه به جدایی نوراللهی و عالیشاه بسیار بعید است که آنها رای به جدایی انصاری بدهند چرا که در آن صورت با اعتراض هواداران مواجه خواهند شد.

انصاری درباره آخرین وضعیت خود درباره پیشنهادات رسیده از چین گفت: «بحث پیشنهادم از چین به چند هفته قبل برمی‌گردد و باشگاه در جریان کامل این پیشنهادات قرار دارد. البته من هم مذاکره در این مورد را به مدیربرنامه‌هایم سپرده‌ام و تمرکز خودم روی بازی‌های تیم است. طی امروز و فردا تکلیف نهایی‌ام مشخص خواهد شد.»

وی در پاسخ به این سوال که آیا بحث افزایش رقم قراردادش هم با باشگاه پرسپولیس مطرح شده است یا نه، ترجیح داد که صحبتی نکند و مدیر برنامه هایش در این زمینه پاسخگو باشد.

امیر هوشنگ سعادتی مدیربرنامه‌های انصاری نیز در مورد وضعیت انتقال این بازیکن به چین گفت: «امروز سه‌شنبه راجع به وضعیت انصاری صحبت‌های لازم را انجام خواهم داد اما تا زمانی که در مذاکرات‌مان با مسئولان باشگاه پرسپولیس به نتیجه نرسیده‌ایم اظهار نظر دیگری نمی‌کنم.»

هفت صبح

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=207008

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]