2

داد فایر فاکس از بیداد کنگره

  • کد خبر : 20897
  • ۰۲ آذر ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۲

شرکت اینترنتی فایرفاکس با گذاردن نوار سیاهی روی آرم مرورگر خود (موزیلا فایرفاکس) در زیر آن نوشت: کنگره (کنگره آمریکا) به دنبال آن است تا اینترنت را سانسور کند؛ به موزیلا در جنگیدن برای یک وب آزاد کمک کنید.

شرکت اینرتنتی فایر فاکس با گذاردن نوار سیاهی روی آرم مرورگر خود (موزیلا فایرفاکس) در زیر آن نوشت: کنگره (کنگره آمریکا) به دنبال آن است تا اینترنت را سانسور کند؛ به موزیلا در جنگیدن برای یک وب آزاد کمک کنید.

به گزارش «تابناک»، در برابر این نوشته، لینکی با نام «مشارکت کنید» دیده می‌شود و با کلیک روی آن به صفحه‌ای منتقل می‌شوید که در آن، عبارت برای مشارکت عضو شوید، دیده می‌شود.

همچنین در این صفحه، افزون بر امکان عضویت یادداشتی از سوی فایرفکس گذارده شده که با این تیتر آغاز می‌شود: اینترنتی که می‌شناختیم و عشق در خطر هستند؛ کمک کنید تا آن را حفظ کنیم.

همچنین در یکی دیگر از صفحات فایرفاکس، نوار سیاه بزرگتری روی آرم موزیلا فایرفاکس دیده می‌شود که روی آن نوشته است: سانسور را متوقف کنید.

این تغییر غیر منتظره در صفحه خانگی موزیلا فایرفاکس، رسانه‌های خارجی را نیز تحت‌الشعاع قرار داده، تا جایی که کلمبیا نیوز، خبر را دقیقا با همین تیتر: اینترنتی که می‌شناختیم و عشق در خطر هستند؛ کمک کنید تا آن را حفظ کنیم، منتشر نمود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=20897

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]