1

پرسپولیس -سپاهان/ جنگ برانکو باویسی بدون جلال و کمال؛فقط فرار از بحران

  • کد خبر : 211752
  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰

پرسپولیس و سپاهان در چارچو هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر به دیدار هم می روند.

 

به گزارش افق نیوز، فردا از ساعت ۱۷:۱۰ دقیقه در ورزشگاه آزادیو در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر تیمهای پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه آزادی به دیدار هم می روند.

*پرسپولیس هم اکنون با ۴۷ امتیاز در صدر جدول رده بندی جای دارد. آنها در صورت پیروزی در این مسابقه می توانند به اقتدار خود در صدر جدول ادامه دهند. البته شکست یا تساوی در این مسابقه هم تبعات بدی برای تیم برانکو به همراه خواهد داشت و الباقی رقبا را به آنها نزدیک می کند.

*سپاهان این روزها شرایط خوبی ندارد. آنها پس از باخت ۳-۰ مقابل ماشین سازی هم اکنون با ۲۸ امتیاز در رده نهم قرار دارد. آنها در صورت پیروزی می توانند چند پله در جدول صعود داشته باشند اما اگر شکست یا تساوی حاصل کارشان شود ممکن است یک رده سقوط کنند و دو رقمی شوند.

*دیدار رفت این دو تیم در اصفهان و ورزشگاه فولاد شهر با نتیجه ۳-۱ به سود پرسپولیس تمام شد. احسان حاج صفی برای تیم میزبان و مهدی طارمی(۲بار) به همراه امید عالیشاه برای پرسپولیس گل زدند.

*ویسی و برانکو تاکنون سه بار باهم جدال داشته اند که حاصل آن دو برد برای برانکو و یک پیروزی برای عبدالله ویسی بوده است.

*هر دو تیم پیش از این مسابقه شکست تلخی را با سه گل تجربه کرده اند و حالا برای جبران رو در روی هم قرار می گیرند.

*پرسپولیس در این بازی کمال کامیابی نیا، سید جلال حسینی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و محمد انصاری هم احتمالا به دلیل مصدومیت از حضور در این مسابقه محروم خواهد بود.

*این دو تیم ۲۷ بار در تاریخ لیگ وبرتر به مصاف هم رفته اند که ۶ برد برای پرسپولیس، ۱۰ تساوی و ۱۱ برد برای سپاهان به ثبت رسیده است.

*یک سال و شش ماه از آخرین برد سپاهان مقابل پرسپولیس می گذرد. آنها آخرین بار در اصفهان با نتیجه ۴-۲ پرسپولیس را بردند و در دو دیدار اخیر نتیجه ای حاصل نشده است.

*سه سال از آخرین برد پرسپولیس در تران مقابل سپاهان می گذرد. آنها در دو دیدار آخر یک تساوی و یک باخت مقابل رقیب تهرانی خود داشته اند. برانکو هم در تهران مقابل سپاهان بردی نداشته است.

کاپ

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=211752

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]