1

اختصاصی/دولت در بودجه سال ۹۶ مکلف به پرداخت بدهی‌های خود به شهرداری و پیمانکاران شده است

  • کد خبر : 212516
  • ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹

عضو هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۶ گفت: بحث بدهی دولت به پیمانکاران و شهرداری نیز در لایحه بودجه سال ۹۶گنجانده شده و دولت مکلف به پرداخت بدهی‌های خود به شهرداری‌ها بویژه در کلانشهرها شده است.

“رحیم زارع” عضو هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۶ در گفتگو با خبرنگار مجلس افق نیوز، با اشاره به آغاز بررسی لایحه بودجه در مجلس از صبح امروز (دوشنبه ۲ اسفند ماه) گفت: بررسی و تصویب مواد لایحه بودجه مسلما تا دو هفته دیگر به پایان خواهد رسید.

وی ادامه داد: البته با برگزاری جلسات به صورت دوشیفته یا احتمال بسیار سه شیفته این مدت زمان کافی خواهد بود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه نمایندگان در زمان بررسی لایحه بودجه بحث بدهی دولت به شهرداری ها را نیز مورد توجه قرار داده‌اند، اظهار داشت: بحث بدهی دولت به پیمانکاران و شهرداری نیز در لایحه بودجه سال ۹۶گنجانده شده و دولت مکلف به پرداخت بدهی‌های خود به شهرداری‌ها بویژه در کلانشهرها شده است.

نماینده مردم آباده و بوانات همچنین در واکنش به انتقاد مخالفان کلیات لایحه بودجه در ارتباط با کمبود میزان بودجه آموزش و پرورش نیز بیان داشت: سهم آموزش و پروش در لایحه بودجه سال ۹۳ چهارده هزار و هفتصد میلیارد تومان بود که اکنون به ۳۵ میلیارد هزار میلیارد تومان رسیده است.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۶ خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش نهاد بزرگی است و ما برای تخصیص بودجه به آن با دید سرمایه گذاری برای امری زیربنایی و توسعه‌ای نگاه کرده‌ایم لذا مجلس و دولت هرچه در توانشان بوده انجام داده‌اند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=212516

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر