2

استقلال رویایی علیمنصور/نیم‌فصل اول؛ ناامیدکننده/نیمفصل دوم؛ صدرنشین

  • کد خبر : 219503
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶

برد برابر سپاهان نه تنها نایب قهرمانی فصل بلکه قهرمانی نیم فصل دوم را برای استقلالی ها به همراه داشت.

بازیکنان استقلال_کاوه رضایی استقلال رویایی علیمنصور/نیم‌فصل اول؛ ناامیدکننده/نیمفصل دوم؛ صدرنشین

استقلال فصل را با یک برد شیرین برابر سپاهان به پایان برد تا نیم فصل رویایی را تجربه کند. نیم فصلی که برای آنها قهرمانی به همراه داشت آن هم با اختلاف امتیاز نسبت به رقیب دیرینه و قهرمان کل فصل.

 

علیرضا منصوریان که در نیم فصل اول با اعتماد به خریدهای پرسرو صدا کمتر به جوانانش فرصت داد بعد از این که جایگاهش روی نیمکت با نتایج ناامید کننده به خطر افتاد و تا لبه پرتگاه سقوط پیش رفت از همان بازی رفت با سپاهان رودربایستی را کنار گذاشت و قولی که به هواداران داده بود را با جوانگرایی عملی کرد.

 

تصمیمی که نتایج فوق العاده ای برای این مربی در پی داشت و باعث شد با وجود قهرمانی رقیب دیرینه و حذف از رقابت های حذفی طرفداران استقلال در روز پایانی از او و عملکردش رضایت کامل داشته و دلخوش به ادمه روند موفقیت هایش در فصل آینده باشند. استقلال با جادوی جوانانش در نیم فصل دوم با کسب ۳۵ امتیاز از ۴۵ امتیاز ممکن و تفاضل گل مثبت ۱۴ بالاتر از پرسپولیسی قرار بگیرد که سه هفته مانده به پایان فصل جام قهرمانی را بالای سر برده بود.

 

چه بسا اگر منصوریان دو تا سه هفته زودتر به فکر سونامی در ترکیب تیم می افتاد و دیگر به بازیکنان بی انگیزه بها نمی داد و اعتمادش به جوانان را آغاز می کرد او امروز به جای نایب قهرمانی جشن قهرمانی را با طرفداران استقلال برپا می کرد اما … با این وجود می توان به استقلالی که منصوریان با خون و دل پی ریزی کرد دل بست آن هم برای فصل آتی و همچنین لیگ قهرمانان آسیا.

 

بعد از استقلال در نیم فصل دوم پرسپولیس با ۳۴ امتیاز و تراکتورسازی با ۲۶ امتیاز جایگاه های دوم و سوم نیم فصل را به خود اختصاص دادند که افت تبریزی ها تا جایگاه سوم جدول با اتفاقاتی که برای امیرقلعه نویی و شاگردانش افتاد زیاد غیر قابل تصور نبود. محرومیت از سوی فیفا، از دست دادن چهار مهره کلیدی و مصدومیت و محرومیت متوالی همه و همه دست به دست هم دادند تا تبریزی ها قید قهرمانی را زده و باز هم فصل را در جایگاه سوم به پایان برسانند.

 

از دیگر اتفاقات جالب توجه می توان به اوج گیری مدافع عنوان قهرمانی با وجود مشکلات عدیده مالی و همچنین سپاهان با مربی کروات اشاره کرد که آنهارا در جایگاه های چهارم و پنجم نیم فصل دوم قرار داد. جدول پنج تیم  برتر نیم فصل دوم لیگ برتر به این شرح است.

 

۱-استقلال – ۳۵ امتیاز وتفاضل گل ۱۴+

۲-پرسپولیس – ۳۴ امتیاز وتفاضل گل ۱۹+

۳-تراکتورسازی- ۲۶امتیاز وتفاضل گل ۱+

۴-استقلال خورستان – ۲۳ امتیاز و تفاضل گل ۳+

۵-سپاهان – ۲۳ امتیاز و تفاضل گل ۲+

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=219503

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]