5

کاپیتان تیم امید: کم تجربه‌ایم اما انگیزه زیاد داریم

  • کد خبر : 219690
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۹:۵۰

سیما صدیقی، سرمربی تیم والیبال زیر ۲۳ سال ترکیب ۱۲ نفره اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا را معرفی کرد.

به گزارش خبرورزشی،  این پیکارها از ۲۳ تا ۳۱ اردیبهشت در شهر ناخون راتچاسیما کشور تایلند برگزار می‌شود و بعد از برگزاری پنجمین اردو نگین شیرتری، شقایق شفیع، مونا آشفته، فرناز ساعی، فاطمه امینی، تهمینه درگذنی، زهرا شیری، مهتا یحیی‌پور، فاطمه سلگی، هاله متقیان، آیتک سلامت و منا رمضانی انتخاب شدند تا به مدت سه روز در کمپ تیم‌های ملی بانوان در مجموعه ورزشی آزادی تهران تمرینات را پیگیری کنند و سپس روز سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت راهی کشور تایلند شوند. نگین شیرتری، کاپیتان این تیم بعد از اعلام اسامی می‌گوید: «شاید تجربه ما بازیکنان به لحاظ حضور در مسابقات بین‌المللی کم باشد اما روحیه بالایی داریم و با انگیزه فراوان به مصاف رقبای خود می‌رویم.»

* وضعیت پنج اردوی تیم امید چطور بود؟

من در اردوی اول حضور نداشتم ولی بعد از آن در دومین اردو به جمع بازیکنان اضافه شدم. چند روزی را هم با ۱۶ نفر در اسلوونی پشت‌سرگذاشتیم و با انجام بازی‌های دوستانه به شرایط خوبی رسیدیم. شرایطی که ما را هماهنگ‌تر کرد.

*تعداد بازی‌های دوستانه برای این تیم کم نبود؟

بله کم بود. چراکه ما تجربه بین‌المللی کمی داریم ولی فکر می‌کنم در اسلوونی در بازی‌های اول اشتباهات‌مان زیاد بود ولی هر قدر تعداد آنها زیاد شد، به‌خصوص دیدار با جمهوری آذربایجان شرایط ما به یک مرز ایده‌آل رسید و نقاط ضعف و قدرت‌مان شناخته شد. هر چند باز هم می‌گویم تعداد نه تنها بازی‌های بلکه مدت زمان اردوها برای این رویداد بزرگ کم بود.

*تجربه کم شما آیا به کسب نتایج مطلوب شما ضرر نمی‌رساند؟

تجربه تیم از لحاظ بین‌المللی کم است اما اعتماد و روحیه‌مان بسیار بالاست. با همین روحیه به مصاف رقبای آسیایی می‌رویم.

*قبلاً تجربه بازی در رده امیدها را داشته‌اید؟

برای دومین بار در ترکیب تیم امید قرار می‌گیرم. دوره قبل رده هشتم را به دست آوردیم. این بار در شرایطی اعزام می‌شویم که امیدوارم دو، سه پله نسبت به دوره قبل صعود داشته باشیم.

* از لحاظ جسمانی وضعیت خوبی دارید؟

مصدومیتی از ناحیه دیسک کمر دارم اما نگرانی وجود ندارد. تنها شاید نتوانم به جام باشگاه‌های آسیا و همراهی با تیم بانک سرمایه برسم. شرایط را باید بسنجم. خوشبختانه تیم سرمایه دو پاسور بسیار خوب را در اختیار دارد که می‌توانند این تیم را به خوبی همراهی کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=219690

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]