2

کار آسان استقلال برای صعود/ استقلال خوزستان فقط نباید شکست بخورد!

  • کد خبر : 219739
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰:۱۶

تیم‌های فوتبال استقلال تهران و خوزستان در آخرین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف حریفان خود می‌روند.

به گزارش افق نیوز/ تیم فوتبال استقلال در آخرین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۰:۲۰ فردا (سه‌شنبه) در ورزشگاه الاهلی دوحه قطر میهمان التعاون عربستان است. شاگردان علیرضا منصوریان در حال حاضر با ۸ امتیاز در رتبه دوم جدول رده‌بندی گروه A قرار گرفته‌اند.

الاهلی امارات هم ۸ امتیازی است اما به لطف کسب نتایج بهتر در بازی‌های رودررو با استقلال در صدر جدول گروه ایستاده است. صعود استقلال به مرحله حذفی تقریبا قطعی شده مگر اینکه التعاون دست به کار بزرگی بزند و استقلال را با تفاضل ۴ گل شکست دهد که بسیار دور از ذهن است.

امید نورافکن توسط امیرحسین پیروانی به اردوی تیم فوتبال جوانان دعوت شده اما علیرضا منصوریان اجازه حضور هافبک تیمش در اردوی تیم جوانان را نداده است که این اتفاق موجب بروز اختلافاتی شده و کار به صدور اطلاعیه از سوی فدراسیون فوتبال و باشگاه استقلال کشیده است.

در دیگر دیدار فردا استقلال خوزستان، دیگر نماینده ایران از ساعت ۲۰ در ورزشگاه غدیر اهواز میزبان الجزیره امارات است. شاگردان سید سیروس پورموسوی در اولین تجربه آسیایی خود عملکرد خوبی داشته‌اند و با ۸ امتیاز پس از لخویا قطر ۱۱ امتیازی در رتبه دوم جدول گروه B قرار گرفته‌اند.

استقلال خوزستان در صورت کسب پیروزی و حتی نتیجه تساوی قطعاً راهی مرحله حذفی خواهد شد اما اگر شکست بخورد و الفتح مقابل صدرنشین گروه پیروز شود، از صعود به دور بعد باز خواهد ماند.

میزان
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=219739

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]