3

برای دو ستاره غمگین پرسپولیس/ کاش بیشتر فکر می‌کردید  

  • کد خبر : 221386
  • ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۳:۵۳

این همان خواسته‌ای است که اخیرا یحیی گل‌محمدی داشته و از پرسپولیسی‌ها تقاضا کرده رضایت این دو بازیکن را بدهند تا آنها از شرایط نرمال و آمادگی بدنی فاصله نگیرند!

بانک ورزش– هم احمد نوراللهی و هم امید عالیشاه مدعی هستند می‌توانند از امتیاز کسر خدمت استفاده کنند، اما مراجع رسمی هنوز چنین مساله‌ای را تایید نکرده‌اند. اگر آنها بتوانند نظام‌وظیفه را مجاب کنند که طول دوران خدمت‌شان به ۷ماه یا چیزی شبیه این کاهش پیدا کند، به زودی می‌توانند به پرسپولیس برگردند و رقابت دشوار برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی را از سر بگیرند. آن روی سکه اما ترسناک است. اگر مساله کسر خدمت این دو بازیکن مورد تصدیق قرار نگیرد، آنها ناچارند ادامه سربازی‌شان را در لیگ دسته اول بگذرانند و برای ملوان یا فجرسپاسی توپ بزنند. دلیلش هم این است که در لیگ برتر فقط تراکتورسازی اجازه جذب بازیکن سرباز دارد، اما این باشگاه هم به مخاطر محرومیت در نظر گرفته شده از سوی فیفا قادر نیست بازیکن بگیرد. پس فقط یک راه باقی می‌ماند؛ اینکه پرسپولیس رضایتنامه نوراللهی و عالیشاه را صادر کند و آنها بعد از پایان مهلت قانونی نقل‌وانتقالات به عنوان «بازیکن آزاد» جذب تراکتورسازی شوند. این همان خواسته‌ای است که اخیرا یحیی گل‌محمدی داشته و از پرسپولیسی‌ها تقاضا کرده رضایت این دو بازیکن را بدهند تا آنها از شرایط نرمال و آمادگی بدنی فاصله نگیرند!

مسلما طرح پیشنهاد گل‌محمدی چندان به مذاق هواداران پرسپولیس خوش نمی‌آید. خیلی‌ها عقیده دارند نفس سرباز گرفتن باشگاه‌های نظامی در فوتبال ایران غلط و ناعادلانه است، چه برسد به اینکه حالا باشگاهی مثل پرسپولیس بخواهد لطفی مضاعف در حق تراکتور انجام بدهد و برای کمک به این تیم قید قراردادهای سه‌ساله و شش‌ماهه‌اش با نوراللهی و عالیشاه را بزند. به ویژه اینکه احتمال می‌رود این دو تیم فصل آینده هم در کورس قهرمانی با هم رقابت داشته باشند. با این حال اما آن طرف قصه هم قابل تامل است. اینکه نوراللهی و عالیشاه مجبور شوند نیم‌فصل یا یک فصل در خانه بنشینند و یا در لیگ یک بازی کنند، قطعا باعث افت کیفی این دو بازیکن خواهد شد و ممکن است پس از آن پرسپولیس نتواند این دو نفر را در وضع مناسبی تحویل بگیرد. بنابراین برانکو و باشگاه احتمالا باید یکی از این دو راه را انتخاب کنند؛ به امید آینده بهتر ریسک کنند و قید نفرات‌شان را بزنند یا اینکه شاهد آب شدن تدریجی آنها باشند. واقعا که وضع بدی است؛ اوضاع دردناکی که شاید اگر امید و احمد قبل از تصمیم‌گیری کمی بیشتر در موردش فکر می‌کردند، الان اصلا وجود نمی‌داشت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=221386

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]