![تبلیغات خلاقانه واکس بااستفاده از شاهکارهای تاریخ هنر تبلیغات خلاقانه واکس بااستفاده از شاهکارهای تاریخ هنر](https://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1396/4/6/1295536_128.jpg)
![تبلیغات خلاقانه واکس بااستفاده از شاهکارهای تاریخ هنر تبلیغات خلاقانه واکس بااستفاده از شاهکارهای تاریخ هنر](https://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1396/4/6/1295537_762.jpg)
![تبلیغات خلاقانه واکس بااستفاده از شاهکارهای تاریخ هنر تبلیغات خلاقانه واکس بااستفاده از شاهکارهای تاریخ هنر](https://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1396/4/6/1295538_315.jpg)
![تبلیغات خلاقانه واکس بااستفاده از شاهکارهای تاریخ هنر تبلیغات خلاقانه واکس بااستفاده از شاهکارهای تاریخ هنر](https://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1396/4/6/1295539_206.jpg)
![تبلیغات خلاقانه واکس بااستفاده از شاهکارهای تاریخ هنر تبلیغات خلاقانه واکس بااستفاده از شاهکارهای تاریخ هنر](https://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1396/4/6/1295540_473.jpg)
![تبلیغات خلاقانه واکس بااستفاده از شاهکارهای تاریخ هنر تبلیغات خلاقانه واکس بااستفاده از شاهکارهای تاریخ هنر](https://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1396/4/6/1295541_737.jpg)
![تبلیغات خلاقانه واکس بااستفاده از شاهکارهای تاریخ هنر تبلیغات خلاقانه واکس بااستفاده از شاهکارهای تاریخ هنر](https://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1396/4/6/1295542_530.jpg)
![تبلیغات خلاقانه واکس بااستفاده از شاهکارهای تاریخ هنر تبلیغات خلاقانه واکس بااستفاده از شاهکارهای تاریخ هنر](https://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1396/4/6/1295543_674.jpg)
هواشناسی ایران ۱۴۰۳/۴/۸؛ رگبار و رعدوبرق در نیمه شمالی کشور
بازتاب گسترده انتخابات ریاست جمهوری ایران در رسانههای عربی
سیدحسن خمینی در جماران رای خود را به صندوق انداخت
برگزاری انتخابات ریاستجمهوری ایران در ۷ شعبه اخذ رای در ترکیه
اعزام ۵ هزار نفر از محرومین به عتبات عالیات در اربعین
مرددین نتیجه نهایی انتخابات را تعیین میکنند
امام جمعه آبادان: مردم ایران حماسه دیگری را پای صندوق های رای رقم خواهند زد
تقوی: از سرمربی طراز اول خارجی در تیم ملی استفاده میکنیم
آژانس تبلیغاتی Ogilvy با اعتقاد بر اینکه «ایده ها، بینش و الهام» کلید کسب و کار خلاق هستند توانست برنده بزرگ جشنواره خلاقیت ۲۰۱۷ کن شود و شیر طلا و برنز را در چاپ و نشر به دست آورد. Ogilvy شاهکارهای قدیمی را به تبلیغات معاصر برای برند واکس کفش کیوی تبدیل کرد. در این رقابت باید نیمه پایینی نقاشیهای مشهور تکمیل میشد و کفش سوژهها را به نمایش میگذاشت.
این مطلب بدون برچسب می باشد.