3

مصاحبه‌ای که سرمربی استقلال فراموش کرد/ علیرضا پارادوکسیان!

  • کد خبر : 225142
  • ۱۲ تیر ۱۳۹۶ - ۲:۰۰

با آمدن دو بازیکن ما به طور خودکار در دو نقطه از زمین تقویت می‌شویم. به نظرم تیم ما به نقطه خوبی از لحاظ تاکتیکی رسیده و فقط نیاز داریم بدهکاری بازیکنان‌مان را بدهیم و قراردادهای‌شان را تمدید کنیم.

افق نیوز/علیرضا منصوریان دوران عجیبی را در مربیگری پشت سر می‌گذارد. عملکرد او به خصوص در یک سال گذشته که به استقلال آمده و در کانون توجهات قرار گرفته، مملو از تناقض و دوگانگی بوده که همین مساله بارها به سوژه منتقدانش تبدیل شده است. حالا هم با توجه به نوع فعالیت استقلال در بازار نقل‌وانتقالات یکی دیگر از همین پرونده‌ها باز شده. موضوع این است که منصوریان بعد از بازی برگشت استقلال و تراکتورسازی که روز ۳۱ فروردین همین امسال -یعنی فقط دو ماه و ۱۰روز پیش- برگزار شد، در جمع خبرنگاران به سیاست‌های استقلال در بازار تابستانی اشاره کرد و خیلی صریح و شفاف گفت: «در فصل نقل‌وانتقالات فقط ۲ بازیکن جذب خواهیم کرد. ۲ بازیکن ما به جمع تیم‌مان اضافه می‌شوند و ۲ بازیکن جدید نیز می‌گیریم. ما نمی‌توانیم در نقل‌وانتقالات تیم‌مان را به طور کامل تغییر دهیم. اگر بازیکنان جدید زیادی به خدمت بگیریم آنها نیاز به زمان دارند تا با هم هماهنگ شوند. با آمدن دو بازیکن ما به طور خودکار در دو نقطه از زمین تقویت می‌شویم. به نظرم تیم ما به نقطه خوبی از لحاظ تاکتیکی رسیده و فقط نیاز داریم بدهکاری بازیکنان‌مان را بدهیم و قراردادهای‌شان را تمدید کنیم

منظور منصوریان کاملا واضح است. او در آن مقطع انتظار داشته جباروف و روزبه چشمی به استقلال برگردند و مدعی بوده به جز این دو نفر، تیمش فقط به دو بازیکن دیگر نیاز دارد؛ اما می‌دانید نتیجه چه بود؟ استقلال تا اینجا ۱۰بازیکن جدید گرفته و همچنان هم تحرک این باشگاه در بازار ادامه دارد. تا کنون نفرات بسیار مهمی مثل پژمان منتظری، مجتبی جباری، داریوش شجاعیان، حسین بیت‌سعید و سجاد شهباززاده به استقلال پیوسته‌اند و در کنار آنها یک ردیف بازیکن سطح دوم مثل مهدی قائدی، آرمین سهرابیان، فردین نجفی و سینا خادم‌پور هم  پیراهن آبی به تن کرده‌اند. استقلال در شرایطی از جذب دو بازیکن به استخدام ۱۰بازیکن رسید که هنوز هم کادرفنی و مدیریتی این باشگاه دست از تلاش بر نداشته‌اند. آنها هر طور شده می‌خواهند ثابت کنند محسن کریمی سهمیه زیر ۲۳سال است و به این ترتیب با افزودن یک ظرفیت به لیست بزرگسالان، رامین رضاییان یا یک ستاره دیگر را آبی‌پوش کنند. کاش اگر خود علی آقای منصوریان متوجه می‌شد در تیم او چه می‌گذرد، ما را هم در جریان قرار می‌داد!

همشهری ورزشی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=225142

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]