به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، عصر روز چهارشنبه ۲۵مردادماه در ششمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران که با حضور جمعی از اساتید دانشگاه، مدیران و صاحبنظران روابط عمومیکشور در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، از روابط عمومی های برتر کشور با اهدا تندیس بلورین، سیمین و زرین تقدیر به عمل آمد.
در این همایش که با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان ملی استاندارد و موسسه فرهنگی روابط عمومی آرمان برگزار شد، پس از ارزیابی روابط عمومی های برتر کشور بر اساس مدل تعالیتخصصی شدهEFQM در روابط عمومی شامل ۹ معیار بنیادین سرآمدی و ۸۱ شاخص فرعی، روابط عمومی های سرآمد در سه سطح زرین(کسب حداقل ۷۰۰ امتیاز)، سیمین(کسب امتیاز بین۶۵۱ تا ۷۰۰) و بلورین(کسب امتیاز بین۵۵۰ تا ۶۵۰) معرفی شدند.
پس از اعلام بیانیه هیئت داوران، روابط عمومی همراه اول که در ارزیابی های صورت گرفته بالاترین امتیاز ارزیابی این دوره (۷۷۲ امتیاز) را کسب کرده بود، ضمن معرفی به عنوان روابط عمومی سرآمد(تثبیت سرآمدی)، تنها روابط عمومی کشور بود که تندیس زرین۷ستاره دریافت کرد.
هدف این همایش توسعه سرآمدی در حوزه روابط عمومی، ارائه مشاوره و کمک به تقویت مستمر شاخص های سرآمدی در روابط عمومی و معرفی و تقدیر از روابط عمومی های سرآمد عنوان شده است.
گفتنی است مدل تعالی سازمانی EFQM یک استاندارد اروپایی است که به عنوان ابزاری قوی برای سنجش میزان استقرار سیستم ها در سازمان های مختلف بکار گرفته می شود.