مهندس محسن جهرودی گفت: رابطه شبکه نمایندگی ها با گروه خودروسازی سایپا باید یک رابطه برد برد باشد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا افزود: نمایندگی ها در خط مقدم بازاریابی و فروش سایپا و ارتباط با مشتریان قرار دارند و تامین منافع تمامی نمایندگی ها به عنوان شرکای سایپا سرلوحه کار است و منافع و عملکرد نمایندگی ها در کنار سایپا می باشد لذا ارائه خدمات مناسب موجب جلب رضایت مشتری و کاهش نارضایتی خواهد شد.
وی با اشاره به توان و قدرت شبکه نمایندگی های سایپا گفت: رمز موفقیت سایپا در استفاده بهینه از توان، تجربه و دانش مدیران و کارکنان نمایندگی ها بوده و این موضوع باید در فروش و خدمات پس از فروش نهادینه شود.
جهرودی در پایان با اشاره به بازدید از نمایندگی های مجاز گروه سایپا گفت: محلی که مشتری ما حضور می یابد و خرید خود را انجام می دهد فضایی بسیار با ارزش و نمایندگی های مجاز ما سفیران سایپا در کشور هستند لذا جزء برنامه های اصلی در سایپا مراقبت شبکه نمایندگی های گروه است.