گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » اقتصادی » بانک شهر » بیمه و بانک
ساعت : ۸:۵۷
شناسه : 250803
تاریخ : ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷
بانک شهر از ارکان اصلی نمایشگاه کتاب پایتخت است

معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، بانک شهر را از ارکان اصلی نمایشگاه کتاب پایتخت عنوان کرد و گفت: حمایت های گسترده این بانک از بزرگترین رویداد فرهنگی کشور شایسته تقدیر است.

بانک شهر از ارکان اصلی نمایشگاه کتاب پایتخت است

به گزارش افق نیوز به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، محسن جوادی با اشاره به استقبال گسترده شهروندان و به خصوص جوانان از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، افزود:خوشبختانه طی چند روز گذشته  این نمایشگاه شاهد بودیم که تمامی دستگاه های مسئول با تمام توان به ارایه خدمت به اهالی کتاب و کتابخوانی پرداخته اند.
وی با تاکید بر برگزاری هرچه بهتر بزرگترین رویداد فرهنگی کشور،تصریح کرد: نمایشگاه کتاب به دلیل گستره فرهنگی زمینه آشنایی نسل جوان و جامعه دانشگاهی را با نویسندگان، ناشران و کتب گوناگون در حوزه های مختلف ،بیش از پیش فراهم می کند.
جوادی خاطرنشان کرد: استقبال گسترده از نمایشگاه سی و یکم نشان داد که  مردم ایران اسلامی همواره در مسیر علاقه به کتاب قدم بر می دارند.
وی با اشاره به اقدامات و خدمات دهی گسترده بانک شهر در نمایشگاه های کتاب گذشته و نمایشگاه امسال،تصریح کرد: بانک شهر همواره از ارکان اصلی نمایشگاه کتاب پایتخت بوده است و نمی توان نقش این بانک را در رضایتمندی شهروندان از نمایشگاه نادیده گرفت.
معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: خوشبختانه بانک شهر در این دوره از نمایشگاه  نیز چند گام مثبت  و ارزشمند در زمینه فناوری های نوین بانکداری و پرداخت، برداشت که مهم ترین آن استفاده از ظرفیت های کارت ملی هوشمند برای ارایه خدمات بانکی به اهالی کتاب بوه است.