گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۱۵:۴۷
شناسه : 251360
تاریخ : ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷
ستاره نقل و انتقالات به استقلال نزدیک شد!

مگر اینکه باشگاه بلژیکی سرکیسه را شل کند. در صورتی که معامله به طور کامل به هم بخورد، استقلالی‌ها خوشحال خواهند شد. شفر این بازیکن را می‌خواهد و طبیعتاً با محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات، آبی‌ها شانس زیادی برای جذب این بازیکن ملی‌پوش دارند.

باشگاه شارلوا که فصل قبل با خرید کاوه رضایی، سود کلانی کرد و در مقابل، به باشگاه استقلال ضربه زد، حالا احتمالاً خدمت بزرگی به آبی‌ها می‌کند.
علی قلیزاده
علی قلی زاده ستاره نقل و انتقالات به استقلال نزدیک شد!

افق نیوز/ قلی‌زاده گفت می‌خواهد به اروپا برود و در این بین چند روزی عازم بلژیک شد. باشگاه شارلوا که با خرید کاوه رضایی متوجه شد می‌تواند روی بازیکنان ایران سرمایه‌گذاری زیادی کند، دست روی قلی‌زاده گذاشت. علی هم در تمرینات شارلوا خیلی خوب و سرحال نشان داد و باشگاه با او پای میز مذاکره نشست. در مذاکرات رودررو باشگاه بلژیکی به این بازیکن اعلام کرد برای فصل جدید ۱۲۰ هزار یورو به او می‌دهد. قلی‌زاده هم که دوست داشت در اروپا بازی کند، این پیشنهاد مالی را پذیرفت و گفت آماده امضای قرارداد است. در این بین اما باشگاه سایپا مذاکرات جداگانه‌ای با قلی‌زاده داشت. طبق قانون فیفا، باشگاه‌ها باید برای خرید بازیکنان زیر ۲۳ سال، به باشگاه‌ها حق رشد بدهند. علی قلی‌زاده هم تنها ۲۲ سال سن دارد. باشگاه سایپا در مذاکرات خود با شارلوا اعلام کرد برای حق رشد این بازیکن ۸۰ هزار دلار می‌خواهد. بیات مالک ایرانی شارلوا تصور می‌کرد رقم درخواستی کمتر باشد. مذاکرات در این زمینه خیلی زود به بن‌بست رسید و باشگاه شارلوا اعلام کرد به خاطر شرایط مالی‌اش به هیچ‌وجه نمی‌تواند ۸۰ هزار دلار به باشگاه سایپا و ۱۲۰ هزار یورو به قلی‌زاده بدهد. حرف آنها این بود که اگر ممکن باشد، قلی‌زاده بخشی از این پول را تقبل کند و خودش بپردازد. این بازیکن اما شرایط جدید را قبول نکرده است چراکه اعتقاد دارد ۱۲۰ هزار یورو هم پول کمی است و طبیعتاً او با ماندن در ایران می‌تواند درآمد بیشتری داشته باشد. همین حالا چند باشگاه ایرانی حاضرند به او به مراتب پول بیشتری بدهند و جذبش کنند. به نظر می‌رسد با این اتفاقات ماجرای انتقال قلی‌زاده به باشگاه شارلوا منتفی شده، مگر اینکه باشگاه بلژیکی سرکیسه را شل کند. در صورتی که معامله به طور کامل به هم بخورد، استقلالی‌ها خوشحال خواهند شد. شفر این بازیکن را می‌خواهد و طبیعتاً با محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات، آبی‌ها شانس زیادی برای جذب این بازیکن ملی‌پوش دارند. البته قلی‌زاده تأکید کرده فعلاً عجله‌ای ندارد و اگر راهی جام جهانی شود، ترجیح می‌دهد پس از این رقابت‌ها قرارداد جدید خود را امضا کند.

 

خبرورزشی