گروه : آخرین اخبار » آذربایجان شرقی » اجتماعی » اخبار خطی » استانها » ویژه
ساعت : ۱۵:۱۷
شناسه : 251467
تاریخ : ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷
غیرت‌‌هامان کجاست که لباس زیر زنان در ویترین‌ها خودنمایی می‌کنند غیرت‌‌هامان کجاست که لباس زیر زنان در ویترین‌ها خودنمایی می‌کنند

امام جمعه تبریز به فروش برخی لباس‌های نامناسب از جمله مانتوهای جلو باز اشاره کرد و گفت: این‌گونه لباس‌ها در شآن نظام جمهوری مقدس اسلامی نیست و باید جلوی آنها گرفته شود.

حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم امروز در خطبه‌های نماز جمعه تبریز در مصلای امام خمینی(ره) این شهر خطاب به برخی فروشنده‌ها برای رعایت شئونات اسلامی هشدار داد و  اظهار کرد: متاسفانه گاهاً مشاهده می‌شود که مانکن‌های زنانه با پیکرهای برهنه و عریان را برای جلب مشتری بیرون مغازه می‌گذارند.

افق نیوز/امام جمعه تبریز افزود: در زمان‌های گذشته فروشنده لباس زیر زنان، خود زنان بودند ولی الان چه اتفاقی افتاده است و غیرت‌ها کجا رفته است که لباس زیر زنان را در ویترین‌ها و در معرض دید همگان خصوص آقایان بگذارند و بفروشند.

وی متذکر شد: به خودمان بیاییم و غیرت‌ به خرج داده و به مسائل شرعی و دینی توجه کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان در ادامه به فروش برخی لباس‌های نامناسب از جمله مانتوهای جلو باز نیز اشاره کرد و گفت: این‌گونه لباس‌ها در شأن نظام جمهوری مقدس اسلامی نیست و باید جلوی آنها گرفته شود.

آل‌هاشم بیان داشت: در ماه مبارک رمضان قرار داریم و بدانیم این ماه جراحی بدون تیغ است و از نظر پزشکی نیز مزیت‌هایی دارد، همچنین منظور از روزه فقط گرسنگی و تشنگی نیست بلکه گاها مردان به خاطر روزه با همسرشان بداخلاقی می‌کنند.