گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۱۹:۴۹
شناسه : 252527
تاریخ : ۰۸ خرداد ۱۳۹۷
تیام برای مذاکره به تهران خواهد آمد

مدیرعامل باشگاه استقلال در پیامی از مذاکره با بازیکنان مدنظر شفر خبر داد.

تیام چپاروف

مدیرعامل باشگاه استقلال در پیامی از مذاکره با بازیکنان مدنظر شفر خبر داد.

به گزارش افق نیوز، مدیرعامل باشگاه اسقلال در پیامی خطاب به هواداران این تیم، خیال آن‌ها را از مذاکره برای جذب بازیکنان مدنظر سرمربی آلمانی و همچنین مراحل تمدید قرارداد با مامه تیام راحت کرد.
متن کامل این پیام را در پایین می‌خوانید:

با پایان یافتن مسابقات و قهرمانی استقلال در جام حذفی و همچنین کسب مستقیم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برای فصل آینده و صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا عده ای که چشم دیدن این موفقیت ها و شادی هواداران را ندارد در صدد آسیب رساندن به باشگاه می باشند.

مذاکرات با مدیر برنامه های تیام در ترکیه و مستقیما با خود تیام در کویت صورت گرفت. تیام با تیم های کویتی قراردادی امضا نکرد و امروز صبح عازم سنگال شد و سپس به تهران باز خواهد گشت. ضمنا جهت اطلاع هواداران عزیز باید اعلام کنیم باشگاه استقلال تمام پول تیام را اعم از پاداش، حقوق و آپشن های موجود در قراردادش را به صورت کامل پرداخت نموده است.

زحمات زیادی در دو سال اخیر از سوی اینجانب و همه همکاران در باشگاه کشیده شده تا تیم استقلال با بازی های خوب خود زبان زد همگان شود. بنابر این نباید اجازه دهیم این تیم آسیب ببیند و زحمات همه اعضای باشگاه استقلال و حمایت های هواداران به هدر برود. به نکته مهمی اشاره می کنم؛ اقدامات هدفمند رسانه ای که با هدف تحت تاثیر قراردادن هواداران و در نتیجه فشار به باشگاه صورت می گیرد، نرخ برخی بازیکنان را افزایش داده و باشگاه را دچار چالش می کند. بنابر این اجازه دهید باشگاه کار خودش را در آرامش انجام دهد و هر موقع نیاز به حمایت مالی هواداران عزیز باشد از طریق سایت باشگاه اطلاع خواهیم داد.

اینجانب ثابت کرده ام تحت تاثیر جو سازی ها قرار نخواهم گرفت و هر تصمیمی که می گیرم در راستای سربلندی هواداران عزیز و باشگاه خواهد بود. در دو سال اخیر هواداران عزیز شاهد بودند که از بحران ها و سختی های زیادی در کنار یکدیگر عبور کردیم. در اوایل کارم تنها بودم ولی استوار تر و راسخ تر قدم بر می داشتم و می دانستم که همه اعضای باشگاه برای شادی دل هواداران و رضایت خداوند متعال تلاش می کنند و خداوند هم در این راه سخت و دشوار به ما کمک کرد و نتایج آن را دیدیم. هواداران عزیز نگران نباشند؛ همه بازیکنان خوبی که در سطح استقلال باشند را می شناسیم و طبق لیست سرمربی با آنان در حال مذاکره هستیم.