گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۲۳:۳۶
شناسه : 252721
تاریخ : ۱۰ خرداد ۱۳۹۷
واکنش باشگاه پرسپولیس درباره ارسال ایمیل مشکوک به “CAS”

مسئولان پرسپولیس، نامه ارسالی یکی از اعضای باشگاه به دادگاه CAS مبنی بر تخلف سرخپوشان را تکذیب کردند.

واکنش باشگاه پرسپولیس درباره ارسال نامه مشکوک به دادگاه CASبه گزارش افق نیوز/در حالی که گفته می‌شود یکی از اعضای باشگاه پرسپولیس ایمیلی به دادگاه CAS ارسال کرده است با این مضمون که ما اشتباه کردیم و دچار تخلف شدیم و تاریخ جعلی برای قرارداد طارمی ثبت کردیم، اما مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس این موضوع را تکذیب کرد.

پندار خمارلو مدیررسانه‌ای پرسپولیس ضمن تکذیب این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: این خبر هم همانند موضوع لغو نشدن محرومیت نقل و انتقالاتی باشگاه کذب محض است و کسی از باشگاه به دادگاه CASایمیلی ارسال نکرد.

او ادامه داد: تا این لحظه نامه‌ای از دادگاه CAS درباره پرونده محرومیت نقل و انتقالاتی دریافت نکردیم و منتظر پاسخ این مرجع رسمی هستیم تا وضعیتمان برای نقل و انتقالات مشخص شود.

مدیررسانه‌ای پرسپولیس درباره وضعیت پرونده محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس گفت: خیلی کم اتفاق افتاده است که پنجره نقل و انتقالاتی یک باشگاه بعد از اعلام محرومیت باز شود، اما با دفاعیاتی که انجام داده ایم امیدوار به لغو این محرومیت هستیم. زمانی که دادگاه CAS رایی صادر می‌کند دیگر نیازی به تایید FIFA نیست.

او در پایان خاطر نشان کرد: طبق برنامه قرار بود رای دادگاه CAS امروز صادر شود، اما به نظر می‌رسد ما باید منتظر اعلام رای در میانه یا پایان خردادماه باشیم.