گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۱۰:۰۱
شناسه : 252850
تاریخ : ۱۲ خرداد ۱۳۹۷
مشتری جدید برای سروش رفیعی و محسن مسلمان

تراکتورسازی معادلات بازار نقل و انتقالات را بر هم می‌زند؟

مشتری جدید برای سروش رفیعی و محسن مسلمان

ورود تراکتورسازی به نقل و انتقالات تیم‌هایی مثل پرسپولیس و سپاهان را به دردسر می‌اندازد.

به گزارش افق نیوز، محسن مسلمان و سروش رفیعی دو بازیکنی هستند که شاه‌ماهی پنجره نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران محسوب می‌شوند و سرنوشتشان از مدت‌ها قبل سوژه رسانه‌ها بوده است.

مسلمان که از اواسط فصل گذشته با برانکو به چالش خورده بود و کمتر در ترکیب اصلی جایی برایش وجود داشت، در جشن قهرمانی پرسپولیس و همچنین گل دوم سرخپوشان مقابل الجزیره که منجر به صعود این تیم به جمع ۸ تیم پایانی لیگ قهرمانان آسیا شد، حاشیه‌هایی به وجود آورد که اندک شانس ماندنش در این تیم را هم از بین برد تا خیلی زود نخستین جدا شده این تیم در پایان فصل مشخص شود و در این میان مقصد بعدی آقا پاس گل لیگ برتر یکی از علامت سوال‌های بزرگ نقل و انتقالات بود.

سروش رفیعی، ستاره فصل شانزدهم تراکتورسازی و پرسپولیس هم که عده‌ای عقیده دارند با انتقالش از تبریز به تهران در نیم فصل، نقش پررنگی در معادلات قهرمانی و کورس بین این دو تیم داشت، فصل گذشته لیگ ایران را به مقصد قطر ترک کرد و به الخور پیوست ولی چند هفته مانده به پایان لیگ اعلام شد او در فهرست فصل آینده این تیم جایی ندارد و باید جدا شود. از همان زمان ضمضمه بازگشت او به لیگ ایران و احتمالاً پرسپولیس بر سر زبان‌ها افتاد.

محرومیت پرسپولیس و بسته بودن پنجره نقل و انتقالات این تیم مانع بازگشت سروش رفیعی است و همین موضوع باعث شد او هم مثل محسن مسلمان گزینه پیوستن به سپاهان لقب بگیرد و از اصفهان هم خبر رسید که قلعه‌نویی در صورت امکان هر ۲ بازیکن را برای تیمش می‌خواهد و باب مذاکرات میان طرفین گشوده شد.

در این میان تغییر مالکیت تراکتورسازی و روی کار آمدن محمدرضا زنوزی ظاهراً معادلات بازار را تغییر داده است و سرخپوشان تبریزی که برای حضور پرقدرت در لیگ هجدهم برنامه‌ریزی کرده‌اند و بازیکنان مهمی در فهرست خرید این تیم قرار دارد که مسلمان و رفیعی هم در آن حضور دارند.

تراکتورسازی که با روی کار آمدن زنوزی مشکل مالی ندارد، قصد دارد با پیشنهادات مالی خوب و اغوا کننده این دو بازیکن را به سمت تبریز بکشاند.

در این میان محسن مسلمان تنها گزینه تیم‌های اصفهانی را پیش رو دارد ولی در مورد رفیعی احتمال بازگشتش به پرسپولیس همچنان وجود دارد و مسئولان این باشگاه قصد دارند در صورت بسته ماندن پنجره، او را در نیم فصل به خدمت بگیرند و خود رفیعی هم به خاطر علاقه به پرسپولیس اولویتش این تیم است ولی محرومیت باشگاه تا نیم فصل و پیشنهاد چشمگیر تراکتورسازان ممکن است معادلات را عوض کند.

باید دید در نهایت این دو مهره مهم و کلیدی نقل و انتقالات چه تصمیمی برای آینده فوتبالی‌شان خواهند گرفت.